Live-strömma Xbox One-spelande med Twitch

Robot
Live-strömma Xbox One-spelande med Twitch

Senaste patchen förbättrar en rad kommunikations- och multiplayer-funktioner på Microsofts konsol.

#microsoft, #titanfall


Medlem
Live-strömma Xbox One-spelande med Twitch

Jag pillar Twitch!
Trodde inte jag skulle göra det, visste knappt vad det var före jag installerade appen på paddan inför någon SOE uppvisning för ett halvår sedan.

Men har fastnat ganska gött för vissa av streamarna, roliga människor, rolig chat och ibland roliga spel!
Igår skrattade jag högljutt åt en som lirade South Park och verkligen var sämst! Folk donerade honom pengar bara för att säga hur kass han var

Och min gamla favorit shoutcaster WarWitch sänder då och då RTCW! Som gamla goda TsN tiden, ack så jag saknar den!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

"We here at the Xbox team wanted to take a moment and thank YOU for continuing to make the Xbox One the best place in the world to game" .......... Fniss..........

Medlem

Finns det något bra Twitch program som inte kostar pengar?
Till PC då dvs.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Finns det något bra Twitch program som inte kostar pengar?
Till PC då dvs.

https://obsproject.com/

Medlem
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av Ankh:

Finns det något bra Twitch program som inte kostar pengar?
Till PC då dvs.

https://obsproject.com/

Tack! Fick det i ett PM precis också. Tusen tack


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jag pillar Twitch!
Trodde inte jag skulle göra det, visste knappt vad det var före jag installerade appen på paddan inför någon SOE uppvisning för ett halvår sedan.

Men har fastnat ganska gött för vissa av streamarna, roliga människor, rolig chat och ibland roliga spel!
Igår skrattade jag högljutt åt en som lirade South Park och verkligen var sämst! Folk donerade honom pengar bara för att säga hur kass han var

Och min gamla favorit shoutcaster WarWitch sänder då och då RTCW! Som gamla goda TsN tiden, ack så jag saknar den!

Låter som att du kollade på Soddapoppin när han spelade Southpark Kan ha varit det roligaste jag sätt på Twitch igår!

Medlem
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av Ankh:

Finns det något bra Twitch program som inte kostar pengar?
Till PC då dvs.

https://obsproject.com/

Den länken tar vi, tack.


signatur

Det var detta...

Medlem

Känns som svenska marknaden kommer vara "mättad" på xbox när svenska xbox väl släppps:P

Medlem
Skrivet av Ankh:

Finns det något bra Twitch program som inte kostar pengar?
Till PC då dvs.

Open Brodcaster

Medlem

Det är så här ett GUI ska se ut. Den dagen då Sony kommer ut med ett system som känns skönt att navigera genom, så kanske man överväger ett köp mellan konsoller. Men i dagsläget så känns/ser Xbone bekvämare ut för en casual gamer som mig själv.

Medlem
Skrivet av Keza:

Det är så här ett GUI ska se ut. Den dagen då Sony kommer ut med ett system som känns skönt att navigera genom, så kanske man överväger ett köp mellan konsoller. Men i dagsläget så känns/ser Xbone bekvämare ut för en casual gamer som mig själv.

Hoppas du skojar nu, du kan inte på allvar mena att du väljer konsol utefter hur menyerna ser ut och inte utefter vilka spel som finns ...

Inaktiv
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Keza:

Det är så här ett GUI ska se ut. Den dagen då Sony kommer ut med ett system som känns skönt att navigera genom, så kanske man överväger ett köp mellan konsoller. Men i dagsläget så känns/ser Xbone bekvämare ut för en casual gamer som mig själv.

Hoppas du skojar nu, du kan inte på allvar mena att du väljer konsol utefter hur menyerna ser ut och inte utefter vilka spel som finns ...

Skulle gissa på att upplevelsen att använda konsolen väger tyngre än spelen i sig. Är man inte så kräsen med spel utan köper det som finns så kanske man prioriterar annat.

Alla har sina val och baserar det på olika saker.

Inaktiv

Underbart gränssnitt, bara ljudkvaliteten vid chat är ljusår före sonys skräp som mer känns som en walkie talkie från 1860 i jämförelse

Medlem
Skrivet av cocona:
Skrivet av Soulless:

Jag pillar Twitch!
Trodde inte jag skulle göra det, visste knappt vad det var före jag installerade appen på paddan inför någon SOE uppvisning för ett halvår sedan.

Men har fastnat ganska gött för vissa av streamarna, roliga människor, rolig chat och ibland roliga spel!
Igår skrattade jag högljutt åt en som lirade South Park och verkligen var sämst! Folk donerade honom pengar bara för att säga hur kass han var

Och min gamla favorit shoutcaster WarWitch sänder då och då RTCW! Som gamla goda TsN tiden, ack så jag saknar den!

Låter som att du kollade på Soddapoppin när han spelade Southpark Kan ha varit det roligaste jag sätt på Twitch igår!

Ja exakt!
Snubblade in där men vart kvar tills jag somnade!
Otroligt roligt och skön stämning!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar