Diablo III XP-boostas inför expansionen

Robot
Diablo III XP-boostas inför expansionen

Blizzard lockar tillbaka oss till originalet ett par veckor innan Reaper of Souls släpps.

#diablo-iii, #diablo-iii-reaper-of-souls, #blizzard


Medlem
Diablo III XP-boostas inför expansionen

Jag som väntar på expansionen har tyvärr ingen glädje av detta, men det kan säkert vara kul för de som vill levela klart sin nuvarande innan de börjar om sedan.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Gen
Medlem

Blizzard berättar visst hur länge

*Bonus XP ends March 24, 2014. The +50% Boost applies to the PC and Mac only.

http://eu.battle.net/d3/en/blog/12891934/

Medlem

Ha alla i 60 redan men sitter och levlar min paragon, går fort ^^ kan inte klaga.

Redaktör
Skrivet av Gen:

Blizzard berättar visst hur länge

*Bonus XP ends March 24, 2014. The +50% Boost applies to the PC and Mac only.

http://eu.battle.net/d3/en/blog/12891934/

Tackar! Det där borde jag ha sett.


signatur
Medlem
Medlem

Såg precis mailet. Får passa på att köra lite nu när det är 50%. En väldigt stor boost tycker jag, men det är bara bra

Medlem

Värt att nämna för dom som inte vet är att man forsätter levla efter 60, man levlar då paragon levels som man sedan sätter ut som skillpoints, man kan levla paragon oändligt!


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Började spela D3 igen för drygt en vecka sedan. Det känns mycket bättre nu med både loot, svårighetsgrader, community (klaner!) och combat.

Blir nog att förbeställa Reaper of Souls.

Medlem

denna patch gjorde guld till Diablo.

Medlem

D3 har definitivt blivit mycket bättre nu efter patchen. Nu går det faktist att hitta lite loot.
Men nu med nya ligan i PoE så blir det att lira det istället.

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag som väntar på expansionen har tyvärr ingen glädje av detta, men det kan säkert vara kul för de som vill levela klart sin nuvarande innan de börjar om sedan.

hur kan du inte ha glädje av det? högra paragon gör det bättre för dig i ROS

Medlem

Har gillat diablo 3 sedan släpp helt på grund av sin hittills "obesegrade" combat känsla vet att många har haft problem med att gilla spelet men jag hoppas att de senaste uppdateringarna och den kommande expansionen kan ändra på detta. Har ett gäng polare som avskyr D3 men flera började spela nu efter 2.0 Bra jobbat Blizzard! Nu har jag till och med börjat leta nya sorters builder på karaktärerna googlade fram en "eld dmg build " till min barbar. Vart skitkul att spela med den ( Ville inte få fram något speciellt, bara skriva att jag är glad åt att blizzard har gjort spelet mycket bättre )

Medlem
Skrivet av tjockjävel:
Skrivet av conthox:

Jag som väntar på expansionen har tyvärr ingen glädje av detta, men det kan säkert vara kul för de som vill levela klart sin nuvarande innan de börjar om sedan.

hur kan du inte ha glädje av det? högra paragon gör det bättre för dig i ROS

Jag är inte helt säker på vad du menar, men jag tänkte på XP-boost. På grund av att jag skall starta om så är ju inte XP-boosten aktiv längre för mig när expansionen går live.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av tjockjävel:
Skrivet av conthox:

Jag som väntar på expansionen har tyvärr ingen glädje av detta, men det kan säkert vara kul för de som vill levela klart sin nuvarande innan de börjar om sedan.

hur kan du inte ha glädje av det? högra paragon gör det bättre för dig i ROS

Jag är inte helt säker på vad du menar, men jag tänkte på XP-boost. På grund av att jag skall starta om så är ju inte XP-boosten aktiv längre för mig när expansionen går live.

Paragon levels är accountwide nu, dvs alla karaktärer tjänar på högre paragon level. Så hoppar du in nu och boostar upp din paragonlevel med nån lvl 60gubbe så hjälper det dig i expansionen sen med.

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Paragon levels är accountwide nu, dvs alla karaktärer tjänar på högre paragon level. Så hoppar du in nu och boostar upp din paragonlevel med nån lvl 60gubbe så hjälper det dig i expansionen sen med.

Aha, ok, tack för förklaringen. Skall titta in detta när jag får tid


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

D3 är så mycket bättre nu.

Sjukt kul till och med, Och lär bli ännu roligare med adventure Mode som kommer med RoS sen.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Grymt kul efter 2.0.1


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det blir lan-ish här i huset den 29:e.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Ett jäkligt bra spel har blivit ännu bättre. Taggad som satan inför expansionen


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av DrDoom:

Paragon levels är accountwide nu, dvs alla karaktärer tjänar på högre paragon level. Så hoppar du in nu och boostar upp din paragonlevel med nån lvl 60gubbe så hjälper det dig i expansionen sen med.

Aha, ok, tack för förklaringen. Skall titta in detta när jag får tid

även din lvl 1 som sagt om du startar om, jag ska starta en crusader det första jag gör och högre paragon gör det lättare att lvla

Medlem

Har de hintat något om när PS4-versionen släpps?

Medlem

levlade fan en och en halv level på 20 minuter, och fick en mempo och en stolen ring, helt sjukt.

Medlem

Kanske blir att skaffa expansionen och spela crusader då

Medlem
Skrivet av Kolsvart:

Ett jäkligt bra spel har blivit ännu bättre. Taggad som satan inför expansionen

Seriöst? D3 har varit skräp. En enorm besvikelse om något.
Bara nu i senaste patchen så har det blivit värt att spela.

Medlem

Synd att dom fixade buggen som gjorde att man kunde boosta en karaktär till 60 på kort tid ^^ Drog i alla fall upp de två klasser jag ej hade till 60 på 28min vardera

Inaktiv

Har börjat spela lite igen sedan patch 2.0.1 och måste säga att det är roligare. Kul att man kan sätta ut nya stats med paragon-level och att man faktiskt hittar användbara legendarys. De rollar oftast "rätt" stats nu också och på några timmar har jag redan bytt ut 3 st items och har ett par "bra att ha" som kommer vara bättre sedan när jag tappar set-bonus.

Tummen upp Blizzard.

Medlem
Skrivet av Revakkyh:

Synd att dom fixade buggen som gjorde att man kunde boosta en karaktär till 60 på kort tid ^^ Drog i alla fall upp de två klasser jag ej hade till 60 på 28min vardera

Känns det som du har förtjänat det? Var har känslan att levla och växa med sin karaktär blivit av?

Medlem

Jasså, inte ens ett litet tipstack kunde man få?

Men iaf, om ni som jag känner att Hardcore är något att testa nu under mer exp tiden så hör av er :).
Hardcore ökar spelupplevelsen ett snäpp, iaf i mina ögon.


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem

Har inte spelat på aslänge men har hört att det numera liknar D2? Stämmer det? Taggad som fan isf.

12
Skriv svar