Watch Dogs – ett lanseringsdatum är spikat

Robot
Medlem
Watch Dogs – ett lanseringsdatum är spikat

hypen är död. Länge leve hypen!

Medlem

Jahopp...2½ månad.
Inte glatt överraskad iallafall.

Dessutom så gjorde trailern så jag blev ungefär hälften så hypad som jag var innan...
Så mycket stela scener och dåliga rörelser verkade det ju som!

Medlem

Jag kan inte säga att jag längtar till det här spelet något längre men jag kommer nog köpa det. Som sagt, hypen är död för längesen.

Medlem

Håller med er om hypen. Jag hade tänkt köpa det till Xbox one men den har ju inte heller kommit så blir nog att vänta.

Medlem

Bra datum! Lagom till sommarlovet!!

Medlem

Känner att all hype är död till alla sorters spel


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Det var ju på tiden!

Medlem

Tyvärr så är nog intresset lågt för detta spel nu... Hoppas det är bra iallafall!

Medlem

Jag har 40% hype kvar så kommer troligtvis att köpa detta

Ja jag är iaf fortfarande hypad ser ut som ett mer moget GTA med high tech touch

Har redan förbokat för 200 spänn på cdon sen i höstas haha


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

FM-guru
F.d. Sisyr

Förstår inte riktigt varför ni ovan är mindre taggade på spelet nu än ni var tidigare - vad har ändrats?

Medlem

Folk som bara köper spel för hype <3
Tur att jag ser spelen för vad de är och inte bryr mig om hype kring dem.
Spelet ser lika bra och intressant ut nu som det gjorde när det var på tapeten som mest.
Inte så att det har ändrats. Blir ett givet köp!

Medlem

Roligt med ett datum men åker på semester den dagen :/


signatur

¯\_(ツ)_/¯

zsm
Medlem
Skrivet av Sisyr:

Förstår inte riktigt varför ni ovan är mindre taggade på spelet nu än ni var tidigare - vad har ändrats?

Det är inte coolt att vara taggade för spelets release längre.

Medlem

Mario Kart 8 har betydligt högre prioritet, så det här får vänta.

Medlem

Och det är två dagar EFTER min födelsdag. Jävlar.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Decubal:

hypen är död. Länge leve hypen!

Jag är fortfarnade hypad det verkar som ett av det bästa spelet på länge

Medlem

Tror att det kan bero lite på att man har sett så mycket innan spelet ens har släppts dessutom så försenades det ju vilken kanske gjorde att man tappade hypen som man tidigare byggt upp

Medlem

Det är väll knappast ovanligt att spel kan bli försenade.

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

Tror att det kan bero lite på att man har sett så mycket innan spelet ens har släppts dessutom så försenades det ju vilken kanske gjorde att man tappade hypen som man tidigare byggt upp

Jag tror snarare det beror på att det var länge sen vi såg någonting nytt från spelet. Det är bäst att Ubisoft har fler äss i rockärmen, och att Watchdogs inte bara blir Assassins Creed med bilar och gadgets.

ELF
Medlem
Skrivet av Sisyr:

Förstår inte riktigt varför ni ovan är mindre taggade på spelet nu än ni var tidigare - vad har ändrats?

Jag har tappat en hel del av hypen för GTA 5 av allt väntande. Men det kanske är bäst så. Man blir ju inte lika besviken när det släpps om inte nya bilfysiken är mycket bättre än den i tidigare spel.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Så, nån som vet en billig, tillförlitlig sida som är billigare än GMG för Deluxe varianten? Hittar inget billigare... (GMG tar ca £45 för deluxe varianten)


signatur

I drank what?

Medlem

Jag är mer hypad inför det här än vad jag var inför GTA 5 om jag ska vara ärlig.

Medlem

bara jag som tycker det ser fulare ut? på E3 2012 använde dom en PC sa dom. Här kanske det är ps4/xbox one?

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Förstår inte riktigt varför ni ovan är mindre taggade på spelet nu än ni var tidigare - vad har ändrats?

De visade gameplay och avslöjade därmed hur otroligt skriptade, monotona och upprepande events är. Att hacka innebär ofta att bara trycka på en knapp, vilket motsäger det utvecklarna har sagt.

Därmed kan man lätt dra slutatsen att ubisoft fortfarande är ubisoft.

Kul att Lisbeth Salander är med i ett spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan vi kanske sluta efterfråga förklaringar varför spel försenas? "Därför det inte är klart", är svaret, alltid.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Förstår inte riktigt varför ni ovan är mindre taggade på spelet nu än ni var tidigare - vad har ändrats?

Inte helt säker, men allt är iallfall förstört nu. Sen länge.

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

bara jag som tycker det ser fulare ut? på E3 2012 använde dom en PC sa dom. Här kanske det är ps4/xbox one?

Jo de såg faktiskt lite fulare ut, finns ett kort klipp i länken här under då dom spelar på en PS4 och det ser ganska likvärdigt ut med trailern så.

Intressant artikel om spelet.

http://www.gamespot.com/articles/hacking-and-hentai-one-ridic...

12
Skriv svar