Höga betyg för nya The Walking Dead

Robot
Höga betyg för nya The Walking Dead

Toppbetygen och superlativen haglar över Telltales andra del i The Walking Dead-sagan.

#the-walking-dead-season-two-episode-2-a-house-divided


Höga betyg för nya The Walking Dead

Orkade aldrig spela igenom alla episoder i 1:an. vet inte varför men fastnade aldrig så hårt.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

Orkade aldrig spela igenom alla episoder i 1:an. vet inte varför men fastnade aldrig så hårt.

Du kanske hatar barn

Skrivet av Ziljun:
Skrivet av Vincent_graymore:

Orkade aldrig spela igenom alla episoder i 1:an. vet inte varför men fastnade aldrig så hårt.

Du kanske hatar barn

Kanske det kanske


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Synd bara att avsnitten är så ohyggligt korta så man nästintill lipar som ett barn som inte får det han/hon vill ha i leksaksaffären!


signatur

- Wiiga -

Redaktör
Skrivet av Wiiga:

Synd bara att avsnitten är så ohyggligt korta så man nästintill lipar som ett barn som inte får det han/hon vill ha i leksaksaffären!

Det kan botas genom att spara sig tills alla avsnitt släppts och köra dem i ett svep. Det gjorde jag med första säsongen, och det känns bättre än att tvångspausa i en månad eller två.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Wiiga:

Synd bara att avsnitten är så ohyggligt korta så man nästintill lipar som ett barn som inte får det han/hon vill ha i leksaksaffären!

Det kan botas genom att spara sig tills alla avsnitt släppts och köra dem i ett svep. Det gjorde jag med första säsongen, och det känns bättre än att tvångspausa i en månad eller två.

Jag har försökt!


signatur

- Wiiga -

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Wiiga:

Synd bara att avsnitten är så ohyggligt korta så man nästintill lipar som ett barn som inte får det han/hon vill ha i leksaksaffären!

Det kan botas genom att spara sig tills alla avsnitt släppts och köra dem i ett svep. Det gjorde jag med första säsongen, och det känns bättre än att tvångspausa i en månad eller två.

Precis det jag också gjorde. Köpte hela S01 på rean och spelade igenom sista episoden för någon dag sedan.

Hade jag varit tvungen att vänta mellan varje episod hade jag nog blivit galen.

Medlem

"Men den nya möjligheten att gå tillbaka i avsnittet och spela om delar av det separat förtar lite av seriens allvar, tycker man. Besluten blir inte lika ödesdigra."

Huh? På vilket sätt är detta nytt? Är 100% säker att man kunde gå tillbaka och spela om varje episode, och varje episode var indelad i chapters. Så man kunde fritt välja ifrån vilket punkt man ville spela om och ändra eller se vad de andra besluten resulterade i

1
Skriv svar