Nya Batman fem gånger större än Arkham City

Medlem

Verkar som att det blev en hel del titan över efter Asylum. "Nya Batman fem gånger större". Höhö

Medlem

Har en känsla av att detta kommer att bli bra så ser fram emot detta.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

"(Origins räknas inte)"

Känns ju moget att skriva.

Origins, det sämsta genomförda spel jag spelat under mina 27år!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av Hurin:
Skrivet av Rakoon:

"(Origins räknas inte)"

Känns ju moget att skriva.

Origins, det sämsta genomförda spel jag spelat under mina 27år!

Håller med, hade kunnat vara ett koolt koncept, om rocksteady och inte wb montreal gjort det.

Medlem

Någon som vet om spelet kommer spelas på samma grafikmotor som city?? om inte vilken??

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

Någon som vet om spelet kommer spelas på samma grafikmotor som city?? om inte vilken??

Med tanke på att city kördes i unreal engine 3, så tippar jag på att detta lir kommer vara i unreal engine 4.

Medlem

Let me guess, dom klonar batman? -_-

Medlem
Skrivet av Deli:

Ser ju då löjligt snyggt ut!

Och av trailern att döma mer inspirerat från Nolans triologi vilket är ett stort plus om det är så även i spelet.

Äntligen är Batman dessutom proportionerlig till skillnad från tidigare spel där han hade lårmuskler man inte ens skulle få armarna runt, såg helt bisarr ut!

Visst finns det en hel del att ta från Nolans Triologi som är bra däremot så ska man inte ta en gnutta av själva dialogen. Seriöst? Batman ska vara aktion och coola "gadgets" plus en hel detektivarbete.. Inte 10 minuter av dialog uppföljt av en halvkasst skriven Batman som har något form av utbrott för att sedan följa upp med 1 minut dålig korrigerad actionscen uppföljt av 10 minuter dialog igen. Bruce Wayne i Nolan filmerna är så värdelöst skriven att det inte är sant. Alfred är ju felcastad och Robin tvingas in på ett hörn. Catwoman ser ju hemsk ut dessutom. För att inte snacka om fordonen.

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Deli:

Ser ju då löjligt snyggt ut!

Och av trailern att döma mer inspirerat från Nolans triologi vilket är ett stort plus om det är så även i spelet.

Äntligen är Batman dessutom proportionerlig till skillnad från tidigare spel där han hade lårmuskler man inte ens skulle få armarna runt, såg helt bisarr ut!

Visst finns det en hel del att ta från Nolans Triologi som är bra däremot så ska man inte ta en gnutta av själva dialogen. Seriöst? Batman ska vara aktion och coola "gadgets" plus en hel detektivarbete.. Inte 10 minuter av dialog uppföljt av en halvkasst skriven Batman som har något form av utbrott för att sedan följa upp med 1 minut dålig korrigerad actionscen uppföljt av 10 minuter dialog igen. Bruce Wayne i Nolan filmerna är så värdelöst skriven att det inte är sant. Alfred är ju felcastad och Robin tvingas in på ett hörn. Catwoman ser ju hemsk ut dessutom. För att inte snacka om fordonen.

Ja, Nolan gjorde tyvärr Batman i en alltför realistisk värld, även om jag gillade den sista filmen ganska mycket, eftersom Bane faktiskt har mer hjärna än han har i Rocksteadys spel.
___
Mer info o bättre bilder finns här:
http://imgur.com/a/W9h0p#qzDNdZi
http://imgur.com/a/MfWn7

Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Deli:

Ser ju då löjligt snyggt ut!

Och av trailern att döma mer inspirerat från Nolans triologi vilket är ett stort plus om det är så även i spelet.

Äntligen är Batman dessutom proportionerlig till skillnad från tidigare spel där han hade lårmuskler man inte ens skulle få armarna runt, såg helt bisarr ut!

Visst finns det en hel del att ta från Nolans Triologi som är bra däremot så ska man inte ta en gnutta av själva dialogen. Seriöst? Batman ska vara aktion och coola "gadgets" plus en hel detektivarbete.. Inte 10 minuter av dialog uppföljt av en halvkasst skriven Batman som har något form av utbrott för att sedan följa upp med 1 minut dålig korrigerad actionscen uppföljt av 10 minuter dialog igen. Bruce Wayne i Nolan filmerna är så värdelöst skriven att det inte är sant. Alfred är ju felcastad och Robin tvingas in på ett hörn. Catwoman ser ju hemsk ut dessutom. För att inte snacka om fordonen.

Ja, Nolan gjorde tyvärr Batman i en alltför realistisk värld, även om jag gillade den sista filmen ganska mycket, eftersom Bane faktiskt har mer hjärna än han har i Rocksteadys spel.
___
Mer info o bättre bilder finns här:
http://imgur.com/a/W9h0p#qzDNdZi
http://imgur.com/a/MfWn7

Tyvärr så använde Bane för lite muskler. I serietidningarna och de tecknade serierna så är han både hjärna och muskler sedan har vi ju hans venom som inte ens finns med i filmerna. Nolan är en duktig regisör men hans styrka ligger verkligen inte i DC universerelaterade filmer. Det är för mycket dialog och för lite action. Han försöker (som du säger) helt enkelt göra karaktärer baserad på serietidningar allt för normala. Sedan har vi ju den enormt kassa castingen.. Christian Bale platsar inte alls som Batman.. Han är för tråkig. Den enda karaktären jag gillar i Batman filmerna av Nolan är Jokern eftersom han faktiskt tas fram som en ren psykopat.. Vilket han är och ska vara.

12
Skriv svar