Paradox skrotar East vs. West

Robot
Paradox skrotar East vs. West
Medlem
Paradox skrotar East vs. West

Tråkigt, ett spel med potential.

Medlem

Ett spel jag såg fram emot.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Ge mig en remake på North & South!
http://youtu.be/MSuVObFusDU

Medlem

Dom kanske insåg att ett kalla kriget-spel är ganska kallt nu när man fått lite tredje världskriget-vibbar av Ukraina-situationen. Inte för att någon hoppas på att det blir ett WWIII bara för att kunna göra bra spel och film om det... hoppas jag att ingen hoppas på i alla fall...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ohh vill ha ett bra strategi som är typ kalla kriget/ WW3 som inte är RTS.
synd att de blev skrotat.

Medlem

Det var ju tyvärr förväntat för oss som följt utvecklingen på det officiella forumet redan förra året.

Medlem

Jag är väldigt ledsen nu :/

Medlem

Det här är riktigt tråkigt

Läste det med en tår i ögat

Medlem
Skrivet av GuttedGnome:

Det var ju tyvärr förväntat för oss som följt utvecklingen på det officiella forumet redan förra året.

tysthet i trådarna eller?


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem
Skrivet av Kakaff:

Ge mig en remake på North & South!
http://youtu.be/MSuVObFusDU

finns på mobil och det räcker så dåligt som det visade sig bli

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av conthox:

Dom kanske insåg att ett kalla kriget-spel är ganska kallt nu när man fått lite tredje världskriget-vibbar av Ukraina-situationen. Inte för att någon hoppas på att det blir ett WWIII bara för att kunna göra bra spel och film om det... hoppas jag att ingen hoppas på i alla fall...

Det är väl ingen annan än konspiratorer och ultrapessimister som fått WW3-vibbar av det?

Medlem

Bra att en utvecklare väljer att avsluta en produktion istället för att försöka sälja. Synd då spelet hade varit en perfekt uppföljare på hoi.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av conthox:

Dom kanske insåg att ett kalla kriget-spel är ganska kallt nu när man fått lite tredje världskriget-vibbar av Ukraina-situationen. Inte för att någon hoppas på att det blir ett WWIII bara för att kunna göra bra spel och film om det... hoppas jag att ingen hoppas på i alla fall...

Det är väl ingen annan än konspiratorer och ultrapessimister som fått WW3-vibbar av det?

Alternativt galenpannor som domedagsprofeter. Det skall väl mycket till för ett tredje världskrig, men ingen vet om detta är starten på det.

En del säger ju att detta är ett led i rysslands expansion norr ut. Dom är ju intresserade av arktis som många andra länder och då kan en okkupation av Ukraina vara "bra" på olika sätt.

Nu skall man iofs inte måla fan på väggen, troligen så är det inget mer än att ryssarna vill spänna musklerna lite och visa vem som bestämmer (i Ukraina). Få en rysslandsvänlig regering istället för en EU-vänlig regering och få NATO in på knutarna.

Hmm, nu blev väl detta väldigt OT...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Men! Jag har ju suttit och väntat på detta spel!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Neeej!
Jag älskar HoI spelen, och detta tema var nått jag _verkligen_ ville ha och såg fram emot
mycket mycket tråkigt!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av zilke:
Skrivet av GuttedGnome:

Det var ju tyvärr förväntat för oss som följt utvecklingen på det officiella forumet redan förra året.

tysthet i trådarna eller?

Jo, mer eller mindre. Det var förseningar för den stängda och öppna betan och devbloggarna var få och långt emellan. Det var också rätt tyst mellan oktober förra året och februari i år. Man fick helt enkelt Magna Mundi vibbar av det hela även om de är två helt olika fall.

Medlem

Europa Universalis med Nukes... hade kunnat vara kul. Får hoppas att de återupplivat projektet i framtiden.

Medlem

Men kalla kriget är ju det mest intressanta kriget i historien typ.
så mycket bakom kulisserna, spioneri och kapprustning!

Riktigt tråkigt att det sket sig.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Släpp det ni hqr


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar