Stängt på grund av sjukdom

Skribent
Stängt på grund av sjukdom

Jag har försökt hålla ett inlägg per dag, med lite kortare inlägg på helgerna. Men nu verkar jag ha åkt på influesa eller något annat skit. Har något i mitt system som gör att jag får febertoppar på kvällarna och nätterna, haft det en vecka så jag är lite lur på att det är influensan. Bara att den inte bryter ut full force på mig, jag blir sällan sjuk och liggande. Dock så ska jag ta och stoppa i mig lite alvedon och sen gå och sova. Så det blir inget nytt inlägg idag (räknar inte det jag skriver nu). Kan nog tänka sig att det blir något om MMA eller kampsport imorgon. Vår egen Alexander Gustafsson går ju UFC match i London imorgon kväll, såg dessutom att TV4 sport har köpt upp sändningen och visar den gratis. Får se vad jag kommer på, kanske får någon uppenbarelse i någon feberdröm? Ha en bra helg alla som läser!

#blogg


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Stängt på grund av sjukdom

Krya på dig. Trevlig helg!

Medlem

Taggad på Alexs kamp ikväll!

Skribent
Skrivet av Athaleos:

Taggad på Alexs kamp ikväll!

Blir att flytta över till soffan där kring 21


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Varit en sådan där konstig vinter när det gäller sjukdom, känns som man varit småsjuk i en månad eller mer. Jag avundas dock inte febern så hoppas den går ned så snabbt som möjligt!

1
Skriv svar