Så fungerar Twitch till Xbox One

Robot
Medlem
Så fungerar Twitch till Xbox One

Känns lite mer genomtänkt än vad PS4:an erbjuder just nu. Men det är ju bara en uppdatering bort för Sony om de så önskar.

Inaktiv
Skrivet av seppuko:

Känns lite mer genomtänkt än vad PS4:an erbjuder just nu. Men det är ju bara en uppdatering bort för Sony om de så önskar.

The PlayStation 4 - Only an Update Away

Inaktiv

Där försvann PS4 stora grej med sin share-knapp ; )

Medlem

Tyck vad man vill om konsolen, det där var fan smidigt.

Medlem
Skrivet av seppuko:

Känns lite mer genomtänkt än vad PS4:an erbjuder just nu. Men det är ju bara en uppdatering bort för Sony om de så önskar.

Tror jag nog att dom önskar, men då får dom se till att släppa en rejäl uppdatering som lägger till möjligheten att arkivera, höjer kvalitén från 540p till 720p, samt ser till att man kan se alla typer av streams oavsett källa, inte bara från andra PS4'or som fallet är i dag.

Medlem

Förra generationen så var ju sonys grej hårdvara och ms grej mjukvara. Vi får väl se om det upprepar sig i nuvarande generation också.

Medlem

Ja! men min pappa är bättre än din pappa!

Medlem
Skrivet av bleak:

Där försvann PS4 stora grej med sin share-knapp ; )

Cringe..


signatur
Medlem

Varför måste man bevisa för andra saker och ting? Jag hänger inte med... Ska man titta på live video när folk lirar spel?

Vem har tid med det? Jag tycker man knappast har tid att lira själv. Men så länge arbetslösheten ökar så är väl detta något folk uppskattar

Medlem
Skrivet av Spit:
Skrivet av seppuko:

Känns lite mer genomtänkt än vad PS4:an erbjuder just nu. Men det är ju bara en uppdatering bort för Sony om de så önskar.

Tror jag nog att dom önskar, men då får dom se till att släppa en rejäl uppdatering som lägger till möjligheten att arkivera, höjer kvalitén från 540p till 720p, samt ser till att man kan se alla typer av streams oavsett källa, inte bara från andra PS4'or som fallet är i dag.

Det är just det här som gör det så skoj med två konsoller. Konkurrensen triggar fram förbättringar hela tiden, och Xbox 360 fullkomligt krossade PS3:an när det kom till interaktivitet utanför och under spelen. Som det ser ut nu verkar Xone göra det också, dock har PS4:an alla möjligheter att haka på. Jag kommer äga båda konsollerna som jag alltid gjort, men försöker se det lite ur en annan konsuments sida.

Skrivet av NoiizeR:

Varför måste man bevisa för andra saker och ting? Jag hänger inte med... Ska man titta på live video när folk lirar spel?

Vem har tid med det? Jag tycker man knappast har tid att lira själv. Men så länge arbetslösheten ökar så är väl detta något folk uppskattar

Det är klart mycket mer populärt nu än vad det varit förut och det är riktigt roligt. För mig handlar det dock mest om att hitta speedruns-streams snarare än random gameplay. Men att hitta streams där spelare tar spelet till en annan nivå än jag själv skulle gjort är oftast väldigt underhållande. Sen om du inte tycker om det så behöver du varken kika på det eller lägga ned tid på det. Spela på du, den lilla tid du har över

1
Skriv svar