Veckans mobilsvep – Porrig disco och kaninzombies

Robot
Veckans mobilsvep – Porrig disco och kaninzombies

Hur överlever en kanin zombieapokalypsen och vems idé var det att spela smått porrig discomusik i djurparken?

#disco-zoo, #nimblebit, #gamebook-adventures-9-sultans-of-rema, #zombocalypse-now, #out-there, #ridiculous-fishing-1, #trial-of-the-clone, #tin-man-games, #mega-man


Medlem
Veckans mobilsvep – Porrig disco och kaninzombies

Helt ärligt. Hur kan man lyckas klämma in "porr" i det där?
Visst var det disco Music, men att kalla den porrigt kändes som ett lamt försök till att skapa någon form av sensationsrubrik värdig aftonbladet.. Men det kanske sitter i huvudet på den som lyssnar?


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av absimilard:

Helt ärligt. Hur kan man lyckas klämma in "porr" i det där?
Visst var det disco Music, men att kalla den porrigt kändes som ett lamt försök till att skapa någon form av sensationsrubrik värdig aftonbladet.. Men det kanske sitter i huvudet på den som lyssnar?

Måste få hålla med. Lam och krystad rubriksättning den här gången.

Ni kan bättre, FZ. Shape up!

Medlem

Har Kerstins mobilspels-recensioner någonsin varit fria från klagomål? Visst är det kul att klaga, men varje gång?

Sen kan man diskutera FZ:as aftonbladifiering....


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

Har Kerstins mobilspels-recensioner någonsin varit fria från klagomål? Visst är det kul att klaga, men varje gång?

Sen kan man diskutera FZ:as aftonbladifiering....

Jag har mig veteligen aldrig tidigare kommenterat. Jag antar att om samma person ständigt klarar, så kanske den personen ska vara tyst, men är det tvärt om så.. Tja.

Sen kan jag inte direkt säga att jag reagerat på en massa klagomål här tidigare, alltså inte mer än det är rent generellt i de flesta recensioner


signatur

K9
:.:

Skägg.
10 Chambers
Inaktiv
Skrivet av Propy:

Har Kerstins mobilspels-recensioner någonsin varit fria från klagomål? Visst är det kul att klaga, men varje gång?

Sen kan man diskutera FZ:as aftonbladifiering....

Jag tycker du generaliserar här. För det första så klagas det i princip på alla artiklar minst en gång men även mycket positivt. Sedan att kalla det "FZ:as aftonbladifiering" låter som att den jämförelsen gör oftare än vad den egentligen görs (i alla fall vad jag upplevt)

Som absimilard sa att om det är samma person som alltid klagar på Kerstins mobilspels-recensioner så är det en sak men annars tycker jag inte att det verkar finnas något överhängade klagande.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag avgår!

Medlem

Out There blir ett direktköp. Känns som en lyckad mix mellan en gammal Amigafavorit, Reunion och Mass Effect 1.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Bra timing! Har tänkt tipsa om Out There. Underbart spel!
Nu slapp jag det.

Medlem

Satt precis o tänkte köpa nå´t till nya mobilen. Bra tips!

Fortsätt med dina ärliga recensioner Kerstin. Det uppskattas.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Inaktiv

Vill ni ha ett bra mobilspel (iOS + Android) i stil med Heartstone? Isf kan jag varmt rekommendera Adventure Time Card Wars. Enligt legenden ska MP komma men ta inte mitt ord för det.

1
Skriv svar