M m m m m m mooooonster kill!

Flakmonkey
M m m m m m mooooonster kill!

Det tog ett tag innan jag började lira FPS mot mänskliga motståndare. Jag hade inte möjlighet att lira det hemma (det blev för dyrt med modem tyckte mina föräldrar) och jag hade inte heller möjlighet till det i skolan. Det var inte förrän vi fick bredband hemma efter millennieskiftet som jag kunde ta mina första stapplande steg ut i en värld som skulle forma inte bara mitt spelande för de kommande åren utan även mitt liv i stort. Titeln som jag genom en ren slump tog dess steg med var #Unreal Tournamnet och det var sannerligen ingen dålig kompanjon.

Jag har skrivit om min erfarenheter från Epics mästerverk tidigare så jag ska inte gå in på det här. Istället vill jag bara dela med mig av ett ljudklipp som är något av det härligaste man kan höra när man dodgar runt och fraggar motståndare från hela världen på Deck16, Morpheus, Liandri, Curse eller Facing Worlds.

#blogg

Medlem
M m m m m m mooooonster kill!

Ah, dessa minnen. Älskar Deck 16. Speciellt när man fick tag i Redeemern och lyckades ta död på i princip alla med en stor smäll (inklusive sig själv ibland).

Medlem

Ut 99härliga minnen.
Jailbreakmodet som kom var det klart bästa modet någonsin i ett FPS.

Moderator | Testpilot

Förväntade mig denna :/


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Vi kommer få se mer av Unreal i framtiden. De kommer inte låta en gammal hund sitta (ligga).


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Flakmonkey
Skrivet av uberpwnage2.0:

Förväntade mig denna :/

Starzinger är så underbart. Har dem alla både på VHS och DVD

Medlem

Helt klart en underbar känsla :)!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Vi kommer få se mer av Unreal i framtiden. De kommer inte låta en gammal hund sitta (ligga).

Det hoppas jag verkligen. Vi måste bara låta den här CoD-stormen blåsa klart först så kan vi återgå till "riktiga" multiplayer-FPS sen.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av uberpwnage2.0:

monster, monstret monsterdalen monsterfisken, rymdmonster hahaha=D

1
Skriv svar