FZ listar – 5 högklassiga smygspel

Medlem
Skrivet av IshethZenunim:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Dvärgen:

Förstår inte vart det negativa är i thief som folk ser, nu har jag i och för sig inte spelat dom äldre men jag funderar på att göra det.
Men jag tycker faktiskt detta thief är riktigt skoj, dock har jag fastnat en bit in i spelet och ska väl ta tag i att försöka ta mig vidare, men jag ser inte vart problemet är.

Någon får gärna förklara för mig vad det är som gör att ni ser negativt på spelet.

det har väl mycket att göra med om man spelat de tidigare spelen eller inte. Jag tycker att Thief är ett ok spel, men eftersom det påminner för mycket om Dishonored så känns det itne riktigt rätt. För mig alltså.

Jag har spelat de gamla spelen, de hör till mina favoriter inom en av mina favoritgenrer. Jag avskydde Dishonored, skulle ge det 4/10, men älskar nya Thief.

Dishonored var ett action/superhjältespel i stealthförklädnad.

Låter mycket bra!

Jag har inte spelat Dishonored eller nya Thief ännu så jag kan inte jämföra dem, men de gamla Thief-spelen var toppen.

Om nya Thief har samma spelkänsla som de gamla så är det guld!

Medlem

Lite oroväckande hur många som tror att arkadspelen i serien Splinter Cell är sneakers.

Medlem

Last of Us är måhända inget renodlat smygspel. Men jag tycker ändå att det förtjänas att nämnas i sammanhanget. Att smyga förbi motståndet var många gånger rysligt intensivt, roligt och så gott som alltid motiverat. Framförallt på de högre svårighetsgraderna.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Lite oroväckande hur många som tror att arkadspelen i serien Splinter Cell är sneakers.

du vet väl att det finns äldre spel i serien än de två senaste? De är iaf smygare...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Ase
Medlem

Kan ej förstå varför inte alla assasin creed spel är med på misslyckade sidan äger 2 ,men är nog dom tråkigaste jag spelat Thief blev en besvikelse Splinter cell för mycket militär för mig Dishonored va bra Deus x 1 & thief spelen 1-2 är nog dom bästa enligt mig då. Assasin creed är ett spel för konsoll & dom i yngre tonåren. Hitman kunde inte hålla intresset uppe

Medlem

Bara en massa nya och halvnya spel på listan... Metal Gear Solid ska vara med jue!!

12
Skriv svar