Direkt från dödsriket – lanseringstrailern för Dark Souls II

Robot
Direkt från dödsriket – lanseringstrailern för Dark Souls II
Medlem
Direkt från dödsriket – lanseringstrailern för Dark Souls II

Vill ha fredag nu!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

så jävla bra


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

Nejtack, konsolports är sällan vettiga.

Medlem

bara 9 timmar kvar tills det går att ladda ner och köra på PSN :). Orkar inte vänta i huvud taget. Tyvärr har man också en lång dag på jobbet men aja.

Medlem

Spel som dessa gör att jag får många oväntade utgifter.


signatur
Medlem

EU är 14'e.
Lär ju suga att köra på US server

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Nejtack, konsolports är sällan vettiga.

Dom har sagt att DS2 inte kommer vara en port utan att PC versionen utvecklats jämsides med konsolversionerna.

Inaktiv
Skrivet av Nelfie:

Nejtack, konsolports är sällan vettiga.

o_O

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Nejtack, konsolports är sällan vettiga.

...It's your loss...

Medlem

Jag som har sålt min PS3a för ett par år sedan och inte planerar på att köpa current-gen konsollerna igen, utan väntar tills jag köper ett PS4 istället, kan ju säga som så att jag med glädje betalar för Dark Souls 2 till PC oavsett om porten är lika dålig som förra eller inte. Spelet ska inte spelas med mus+tangentbord ändå så.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Nejtack, konsolports är sällan vettiga.

Well, kör du med handkontroll så finns inga problem, väljer du att inte köra för du bara kör med t+m, your loss. DeS och DaS1 är bland dom bästa spelen som släppts senaste åtminstone 10-15 åren imo.

Inaktiv

Kan musiken ha varit mer opassande...

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

bara 9 timmar kvar tills det går att ladda ner och köra på PSN :). Orkar inte vänta i huvud taget. Tyvärr har man också en lång dag på jobbet men aja.

Köper du den på US ps store?

Medlem
Skrivet av bleak:

Kan musiken ha varit mer opassande...

Haha, tänkte det med. Vanligtvis har ju spelet och trailers till det så bra musik men i detta fallet? Vad hände?

Medlem

Dark Souls 1 är bättre till PC än till konsol så länge man har en handkontroll.

Dark Souls 1 är absolut ett av de bästa spelen jag någonsin har spelat.

Dark Souls 2 kommer att vara helt fantastiskt.

Testpilot

Jag förstår inte fascinationen vid detta spel , har det nån handling alls förutom det klassiska " slå slutbossen och komma till nästa nivå" ?

Medlem

Vad är det för speciellt med dessa spel? Har inte lirat de innan nämligen.

Inaktiv
Skrivet av Harakiri:

Jag förstår inte fascinationen vid detta spel , har det nån handling alls förutom det klassiska " slå slutbossen och komma till nästa nivå" ?

Har mer att göra i att det har extremt bra gameplay och spännande miljöer där man inte vet som som kommer härnäst.

Storyn var rörig för mig men det finns mycket lore fast det är inte vad som är i fokus i spelet.

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Jag förstår inte fascinationen vid detta spel , har det nån handling alls förutom det klassiska " slå slutbossen och komma till nästa nivå" ?

Ja spelet har en handling, det beror mycket på hur man spelar spelet och blir vad man gör det till. Du får inte storyn kastad i ansiktet hela tiden utan det är upp till dig att pussla ihop de ledtrådar du finner under din resa.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av Harakiri:

Jag förstår inte fascinationen vid detta spel , har det nån handling alls förutom det klassiska " slå slutbossen och komma till nästa nivå" ?

Ja spelet har en handling, det beror mycket på hur man spelar spelet och blir vad man gör det till. Du får inte storyn kastad i ansiktet hela tiden utan det är upp till dig att pussla ihop de ledtrådar du finner under din resa.

Eller fantisera ihop sin egen story, så kan varje spel genomgång bli "unik" :p.

Men hur som helst, detta är ju faktiskt inte ett spel för alla, med noll tålamod, krav på realistisk grafik, krav på en story som kastas i ansiktet, nej den personen kommer med största sannolikhet inte tycka om detta spel. Visst, finns en del att önska i kontrollerna (allra helst delayen i inputen som händer, MEN inte ofta som det händer som tur är). Men i överlag, jävligt kul gameplay med en djup story om man orkar söka upp (jag gör det inte, jag kör mitt egna race ). Spelet blir vad du gör det till helt enkelt

1
Skriv svar