Betygssuccé för Titanfall

Robot
Betygssuccé för Titanfall

Respawn Entertainment tycks tysta alla tvivel med stora mechs.

#respawn-entertainment, #titanfall


Medlem
Betygssuccé för Titanfall

Får väl ta och köpa senaste call of duty... Titanfall.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Tyckte det såg lite ut med 6 gamemodes, några vapen, bara 3 chassis till titans. Och tydligen ska det vara 40GB stort. undra vart allt fett finns

Medlem

Jag har lirat en del och det är roligt, kanske något tveksamt om det håller i längden. Trots häftiga Titaner och parkourliknande rörelsemönster kan det ändå ibland kännas "fyrkantigt" 50 ton Titan kan ej gå över eller genom tunn tegelmur t ex. Lär man sig leva med dessa begränsningar så är det riktigt, riktigt roligt.

Medlem

Av det jag har sett och provspelat så är det här ingenting för mig. Alla dessa hjärndöda botar överallt drar ner känslan samt att matcherna bara består av mechs efter 5 minuter, vilket är det absolut tråkigaste spelelementet enligt mig.

Medlem

Spelet gör sig tyvärr påminnt om att det är ett EA spel. Ser på Angryjoe just nu medan han spelar och det krashar och stänger ned sig självt hela tiden, det registrerar inte "kills" för alla rewards som det ska. Spelet klarar inte alt-tab´ning utan att krasha. Fruktansvärt kort Campaign mode och som sagt i tidigare poster här. Detta är ett nytt COD....med mechs

Medlem

Awesome, väntar på min nyckel från spelbutiken

Medlem
Skrivet av Gogglebottle:

Tyckte det såg lite ut med 6 gamemodes, några vapen, bara 3 chassis till titans. Och tydligen ska det vara 40GB stort. undra vart allt fett finns

50gb


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Förstår inte riktigt hur detta kan ses som speciellt nytänkande. Trist, rörigt och inte speciellt kul. Botar och löjligt små lag var spiken i kistan för min del. Sen som någon annan tidigare nämde, varför ingen destruction? Ett litet plank som sätter stopp för en skitstor robot, jovisst...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Gogglebottle:

Tyckte det såg lite ut med 6 gamemodes, några vapen, bara 3 chassis till titans. Och tydligen ska det vara 40GB stort. undra vart allt fett finns

50gb

Stämmer, och majoriteten av den storleken utgörs av att det följer med 8 språk med okomprimerade röstklipp. סּ_סּ

Medlem

Ett mycket roligt spel som jag förmodligen kommer att köpa i veckan, däremot tror jag att det ej kommer att bli långlivat.

Campaign mode trodde jag skulle vara något riktigt roligt och nytt, tyvärr så är det som vanliga matcher fast med lite cutscenes ungefär, resten av spelet är alldeles för tunnt.
Varför inte släppa spelet med dedikerade servrar och konfigurationsmöjligheter? Hade öppnat upp för så mycket mer...

Medlem

Man kan aktivera spelet redan nu om man vill fick min CD nyckel från cjs cf key igår. Respawn sa även att dem kommer inte banna folk som aktiverar spelet I förväg dvs oss européer.

Moderator | Testpilot

Väntar på recensionen med spänning


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Väntar på recensionen med spänning

Håll koll på AngryJoe då för att få en opartisk recension. http://www.youtube.com/channel/UCsgv2QHkT2ljEixyulzOnUQ

Crysis + CoD + Tribes = TitanFall.

Tror man kan ha kul med spelet i korta omgångar, men inget man ska spela ett par timmar i sträck.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bara en tidsfråga innan EA köper upp Respawn och vi har en ny mjölkko på marknaden.

Skribent
Skrivet av JohnnyGreed:

Förstår inte riktigt hur detta kan ses som speciellt nytänkande. Trist, rörigt och inte speciellt kul. Botar och löjligt små lag var spiken i kistan för min del. Sen som någon annan tidigare nämde, varför ingen destruction? Ett litet plank som sätter stopp för en skitstor robot, jovisst...

Jag välkomnade mindre lag, tänkte att det skulle bli mer lagbaserat och kanske mer e-sport inriktat. Men så fyller de ut banorna med värdelösa bots. Jag var inte alls imponerad av betan. Mecharna är roliga som idé, men de har som ingen tyngd eller känsla.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Bara en tidsfråga innan EA köper upp Respawn och vi har en ny mjölkko på marknaden.

Jag stödjer denna framtidsanalys.

Avstängd
Skrivet av Gogglebottle:

Tyckte det såg lite ut med 6 gamemodes, några vapen, bara 3 chassis till titans. Och tydligen ska det vara 40GB stort. undra vart allt fett finns

Battefield 4 med 14 kartor är på 40 GB, Titanfall med lika många är ungefär lika stort, inte så konstigt väl?

Medlem

På Pc behövs Origin för att spela Titanfall som det ser ut just nu och av att titta på Angryjoe så får man disconnects med ett meddelande "Failed to get a token from Origin server" Så EA håller redan på och sabbar det mer XD

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Awesome, väntar på min nyckel från spelbutiken

Jag har redan fått min nyckel Har dock inte köpt min från spelbutiken

Medlem
Skrivet av kwiizu:
Skrivet av sgt_lol:

Awesome, väntar på min nyckel från spelbutiken

Jag har redan fått min nyckel Har dock inte köpt min från spelbutiken

Från spelbutiken?

Medlem

Jag tycker det var helt underbart spelet Blir ett köp för mig.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Shuriko:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Väntar på recensionen med spänning

Håll koll på AngryJoe då för att få en opartisk recension. http://www.youtube.com/channel/UCsgv2QHkT2ljEixyulzOnUQ

Får kika när jag kommer hem från jobbet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av kwiizu:
Skrivet av sgt_lol:

Awesome, väntar på min nyckel från spelbutiken

Jag har redan fått min nyckel Har dock inte köpt min från spelbutiken

Från spelbutiken?

Från G2A.com
Men man kan inte spela än ändå, man kan bara "förladda"

Medlem
Skrivet av kwiizu:
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av kwiizu:
Skrivet av sgt_lol:

Awesome, väntar på min nyckel från spelbutiken

Jag har redan fått min nyckel Har dock inte köpt min från spelbutiken

Från spelbutiken?

Från G2A.com
Men man kan inte spela än ändå, man kan bara "förladda"

Aha okej

Medlem
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av kwiizu:
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av kwiizu:
Skrivet av sgt_lol:

Awesome, väntar på min nyckel från spelbutiken

Jag har redan fått min nyckel Har dock inte köpt min från spelbutiken

Från spelbutiken?

Från G2A.com
Men man kan inte spela än ändå, man kan bara "förladda"

Aha okej

verkar bara vara US dem har öppnat för. dåligt ;/

Geeks Gaming

Va inte impad av betan... och det känns för lite för en 500kr titel.
Plus gillar inte hur dom har gjort med PC versionen. Så blir tyvärr inget köp för mig.
Har ändå thief och south park att spela

Medlem
Skrivet av kwiizu:
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av kwiizu:
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av kwiizu:
Skrivet av sgt_lol:

Awesome, väntar på min nyckel från spelbutiken

Jag har redan fått min nyckel Har dock inte köpt min från spelbutiken

Från spelbutiken?

Från G2A.com
Men man kan inte spela än ändå, man kan bara "förladda"

Aha okej

verkar bara vara US dem har öppnat för. dåligt ;/

VPNGate.net, anslut till en Korea server, starta origin, stäng av vpn och starta spelet, game on

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Va inte impad av betan... och det känns för lite för en 500kr titel.
Plus gillar inte hur dom har gjort med PC versionen. Så blir tyvärr inget köp för mig.
Har ändå thief och south park att spela

spelet kostade ca 300kr online.

12
Skriv svar