Fuji X Photographer

Medlem
Fuji X Photographer

Lite kaxig titel kanske, då det bara är professionella och sponsrade fotografer av Fuji som kallar sig X Photographer. Men jag lånar titeln lite eftersom det passar även mig just nu
Igår morse sålde jag nämligen av allt Nikon som jag äger och har... till förmån för nya stjärnskottet Fuji X-T1 och lite rolig optik.

Jag har inte fått hem nya kameran ännu men lovar så klart bilder på den då den kommer. Allt är inköpt på Scandinavian Photo Malmö där jag tidigare handlat även min Canon 5Dmk2 får många år sedan.

Livet i övrigt är rätt hektiskt just nu med inte många minuter över för bildredigering. Jag har fått ihop några få från de senaste dagarna och bjuder på dessa. Alla är tagna med min X-Pro1 samt 35/1.4

Nu har våren också officiellt kommit för att stanna, härliga 12 grader idag! Jag hade lite ärenden till jobbet och passade på att rasta tvåhjulingen några mil. Fantastiskt!

Sov gott där ute, jag har en natt med lilleman framför mig

#blogg

Inaktiv
Fuji X Photographer

Med risk för att framstå som en s.k. "smörare" men bilderna är som vanligt härliga att vila ögonen på en stund

Medlem

Är en Canon EOS 700D en bra kamera att börja med och ha i några år?
Eller finns det något bättre för 5000kr?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av marcus8958:

Är en Canon EOS 700D en bra kamera att börja med och ha i några år?
Eller finns det något bättre för 5000kr?

Jag köpte ganska nyligen en EOS 500D som första kamera och är väldigt nöjd med den

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Är en Canon EOS 700D en bra kamera att börja med och ha i några år?
Eller finns det något bättre för 5000kr?

Det är säkert en bra kamera, har inte själv provat den faktiskt men en kamera i den prisklassen gör dig nog inte besviken! Lycka till med köpet,

Skrivet av grollo_92:
Skrivet av marcus8958:

Är en Canon EOS 700D en bra kamera att börja med och ha i några år?
Eller finns det något bättre för 5000kr?

Jag köpte ganska nyligen en EOS 500D som första kamera och är väldigt nöjd med den

Kul! lycka till

1
Skriv svar