Betygssuccé för Titanfall

Medlem

Ni kan aktivera o spela redan nu istället för att vänta. Allt ni behöver är att ladda ner nåt VPN tunnel program logga ut från origin helt stäng processen för origin allt som har med origin att göra. Efter det starta VPN tunnel programmet sen välj amerikansk VPN IP så origin tror du är från US. Efter ni har väljt logga in på origin. Starta spelet spela ca 1min online med VPN på sen stäng av VPN tunneln. Men glöm inte bort att pre load spelet så allt är klart så du behöver bara aktivera spelet. Oftast dessa gratis VPN tunnlar erbjuder bara en viss mängd du kan utnjytta

Geeks Gaming
Skrivet av kwiizu:
Skrivet av Jinxswe:

Va inte impad av betan... och det känns för lite för en 500kr titel.
Plus gillar inte hur dom har gjort med PC versionen. Så blir tyvärr inget köp för mig.
Har ändå thief och south park att spela

spelet kostade ca 300kr online.

Tycker ändå de inte är värt de.

Medlem

Jag själv blev inte imponerad av betan, känns som ett Michael Bay spel med fullt ös med många irriterande moment (botar, hållbara staket med mera). Målgruppen är nog för yngre personer. Men det är bra om spelvärlden får en vass konkurrent, vilket kräver att andra fps måste utvecklas för att ta tronen.

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Förstår inte riktigt hur detta kan ses som speciellt nytänkande. Trist, rörigt och inte speciellt kul. Botar och löjligt små lag var spiken i kistan för min del. Sen som någon annan tidigare nämde, varför ingen destruction? Ett litet plank som sätter stopp för en skitstor robot, jovisst...

Next gen=)


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Fortfarande lite i valet o kvalet, har dock förstått förstått poängen lite grann med ai botarna även om jag tycker det varit bättre o fylla på med 8vs 8 spelare istället eller fler.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag är sjukt osäker med, det är bottarna som gör att jag är osäker, hmm hmm... Gillar inte bottar i saker som skall vara mot andra spelare, vill inte köpa ett spel för 500 och sedan sitta där och tycka det är dåligt, det har hänt innan.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av kwiizu:
Skrivet av sgt_lol:

Awesome, väntar på min nyckel från spelbutiken

Jag har redan fått min nyckel Har dock inte köpt min från spelbutiken

Wwwwwhhhaaaattt?!?!

Var är min nyckel då?

Medlem

Nja... Spelet har alldeles för lite innehåll tyvärr. Få vapen, granater, perks osv.

Om vi säger som så att random CoD spel de senaste åren har alla haft betydligt bättre content vilket säger en hel del

Medlem
Skrivet av Johlor:
Skrivet av JohnnyGreed:

Förstår inte riktigt hur detta kan ses som speciellt nytänkande. Trist, rörigt och inte speciellt kul. Botar och löjligt små lag var spiken i kistan för min del. Sen som någon annan tidigare nämde, varför ingen destruction? Ett litet plank som sätter stopp för en skitstor robot, jovisst...

Jag välkomnade mindre lag, tänkte att det skulle bli mer lagbaserat och kanske mer e-sport inriktat. Men så fyller de ut banorna med värdelösa bots. Jag var inte alls imponerad av betan. Mecharna är roliga som idé, men de har som ingen tyngd eller känsla.

Tyvärr kan inte spel bli e-sport inriktade om de ägs av EA. Battlefield är ett spel som har potentialen att bli ett e-sport spel (det har varit det under BF1942). EA skiter fullständigt i e-sport tyvärr!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Av det jag har sett och provspelat så är det här ingenting för mig. Alla dessa hjärndöda botar överallt drar ner känslan samt att matcherna bara består av mechs efter 5 minuter, vilket är det absolut tråkigaste spelelementet enligt mig.

Jag är sjukt osäker som sagt mcyket pga bottarna, kan du berätta mer? Har du spelat mycket?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Jozo:

Av det jag har sett och provspelat så är det här ingenting för mig. Alla dessa hjärndöda botar överallt drar ner känslan samt att matcherna bara består av mechs efter 5 minuter, vilket är det absolut tråkigaste spelelementet enligt mig.

Jag är sjukt osäker som sagt mcyket pga bottarna, kan du berätta mer? Har du spelat mycket?

varför inte kolla på alla reviews som finns på youtube och twitch.tv när folk streamar den. får du ett humm iaf

Medlem
Skrivet av kwiizu:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Jozo:

Av det jag har sett och provspelat så är det här ingenting för mig. Alla dessa hjärndöda botar överallt drar ner känslan samt att matcherna bara består av mechs efter 5 minuter, vilket är det absolut tråkigaste spelelementet enligt mig.

Jag är sjukt osäker som sagt mcyket pga bottarna, kan du berätta mer? Har du spelat mycket?

varför inte kolla på alla reviews som finns på youtube och twitch.tv när folk streamar den. får du ett humm iaf

Jag kommer göra det med, men jag har inga problem att höra folks uppfattning här på forumet med, åsikter skriva på svenska som inte är en recension. Detta är typ ett sådant spel som kommer få 90+ i alla recensioner och problem som finns kommer försvinna under massa annat blaj som jag inte bryr mig om.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Jozo:

Av det jag har sett och provspelat så är det här ingenting för mig. Alla dessa hjärndöda botar överallt drar ner känslan samt att matcherna bara består av mechs efter 5 minuter, vilket är det absolut tråkigaste spelelementet enligt mig.

Jag är sjukt osäker som sagt mcyket pga bottarna, kan du berätta mer? Har du spelat mycket?

Jag har inte spelat så mycket, cirka 2 timmar i betan för mer orkade jag inte med. Botarna är överallt och är en stor del av Titanfalls spelupplägg: Döda botar för att få din titan snabbare.
Jag är inte ett fan av att ha AI i multiplayer då de sällan är bra och tar bort en del av inlevelsen.
Det är fallet i Titanfall, de är bland de mest hjärndöda botar jag någonsin sett. Allt de gör är att gå omkring i klumpvis och vänta på att bli dödade.
Det är ett medvetet designval av Respawn och en del kanske tycker det är kul, men jag avskyr det.

Inaktiv

Tydligen har Titanfall gjort så att det har sålts ca 1 miljon Xbox One konsoler. Inte illa bara på en dag.

https://www.youtube.com/watch?v=zgEqy9O1AZQ

Medlem

Spelade Titanfall igår kväll och det är riktigt kul, ingen skillnad från betan dock..

Inaktiv
Skrivet av Gogglebottle:

Tyckte det såg lite ut med 6 gamemodes, några vapen, bara 3 chassis till titans. Och tydligen ska det vara 40GB stort. undra vart allt fett finns

Oupplåsta DLC?

Medlem
Skrivet av Shuriko:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Väntar på recensionen med spänning

Håll koll på AngryJoe då för att få en opartisk recension. http://www.youtube.com/channel/UCsgv2QHkT2ljEixyulzOnUQ

Anser du inte FZ vara det?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av kwiizu:
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av kwiizu:
Skrivet av sgt_lol:

Awesome, väntar på min nyckel från spelbutiken

Jag har redan fått min nyckel Har dock inte köpt min från spelbutiken

Från spelbutiken?

Från G2A.com
Men man kan inte spela än ändå, man kan bara "förladda"

Överväg att köpa inhemskt istället.
Kanske bara är jag som är överdrivet patriotisk....

Medlem

Testade titanfall nyss och har inte problem alls som påstår här i tråden samt vad Angryjoe säger. Snackade med lite killar i spelet dem hade inge alt tab issue XP issue eller nåt. Jag kunde alt tabba tre gånger utan problem ingen server crash ingen XP lost fick all den XP jag skulle ha. Så jag har inte upplev nå problem och är dessutom level 3 nu

Medlem

Man ska inte lita sig blint på betyg, men betygsuccé är något att ta i när det inte ens har nåt 90/100 på Metacritic. Jag vill såååå gärna spela Titanfall!! Men har Mac & PS4.

Medlem
Skrivet av Davito:

Man ska inte lita sig blint på betyg, men betygsuccé är något att ta i när det inte ens har nåt 90/100 på Metacritic. Jag vill såååå gärna spela Titanfall!! Men har Mac &amp; PS4.

metacritic....

12
Skriv svar