Diablo III: Reaper of Souls – se Crusader-klassen

Robot
Diablo III: Reaper of Souls – se Crusader-klassen

Expansionen här om två veckor, den nya klassen säger hej.

#the-witcer-3, #ea, #diablo-iii, #diablo-iii-reaper-of-souls, #blizzard


Inaktiv
Diablo III: Reaper of Souls – se Crusader-klassen

Gåååååååshud!

Medlem

Detta blir spännande, inte för att jag behöver en ny spelklass (har inte testat monk och demon hunter än). Det blir spännande med ny act och högre tak, med all ny gear som detta innebär. Blizzard har gjort enorma framsteg med loot 2.0.

Medlem

Potential.

(Lyckades jag fejka min oberördhet?)


signatur

The Emperor protects.

Medlem

Har redan förbokat, ska bli riktigt roligt. Ser nog mest fram emot gå upp till level 70 och se hur transmogrifieringen (?!) kan höja spelet. Men en ny klass är alltid trevligt


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Stich:

Detta blir spännande, inte för att jag behöver en ny spelklass (har inte testat monk och demon hunter än). Det blir spännande med ny act och högre tak, med all ny gear som detta innebär. Blizzard har gjort enorma framsteg med loot 2.0.

Ja verkligen, senaste patchen gjorde spelet grymt kul(fast då gillade jag originalet också). Bounties och Rifts i expansionen verkar riktigt roliga de med, istället för att köra om storyn igen och igen.

Medlem

Nu får de ta och lägga lite krut för ps4 versionen av spelet...

Medlem

eller xbone


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Såg detta igår. Det blir förboka spelet digitalt nu.

Fy fan vad detta kan bli bra! så satans bra! (no pun intended)


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag var själv väldigt besviken på Diablo 3, men i.o.m. Loot 2.0 så har jag fastnat helt för dibbe 3 igen.

E riktigt givande, o mycket action.

Men fortfarande saknas vissa delar som man söker.

Men dom kommer med expansion, 15-20 minuter dungeons osv, kommer bli kul

Medlem

Crusader ser riktigt overpowered ut och lär vara det ett tag framöver då blizzard vill sälja flera expansion packs.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

MEG
Medlem

En klar förbättring av spelet, anser dock fortfarande att storyn är riktigt dålig, synd på en sådan bra värld.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

kan det bli mer än barbarian redan är idag?

barbarian röjer igenom det mesta.

Däremot dom andra klasserna då får man vara grymt försiktig iaf med min spel stil


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag trodde jag var färdig med Diablo, men nu blev jag faktiskt lite intresserad igen.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Diablo 3 säljs för halva priset nu dessutom. 50%!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Eem, vars är länken till videon då? länkar överallt i texten för *** så går inte hitta den rätta...

Redaktör
Skrivet av Dicez:

Eem, vars är länken till videon då? länkar överallt i texten för *** så går inte hitta den rätta...

Filmen syns längst ner i nyheten.


signatur
Medlem

Dom har tagit spelet i helt rätt riktning. Kul att se!

Btw, har dels hört lite av expansionens soundtrack via soundcloud och nu även här i denna demonstration och jag måste säga att jag är riktigt imponerad av det jag hör! Episkt! Körerna i andra halvan klippet ger mig nästan gåshud - hade volymen bara varit högre hade nog inte de kittlande sensationerna längs ryggraden varit långt borta.

Jag ville egentligen kommentera av den enkla anledning att ljud/musik alltför ofta går omärkt förbi (åtminstone när det gäller att visa uppskattning), då det visuella kanske är mer påtagligt.. vilket förefaller sig ganska naturligt? För mig ger dock bra ljuddesign och komposition en helt ny dimension och djup i såväl film som spel. Samtidigt som jag i avseende "spel" tycker att det i allra högsta grad faller under termen "gameplay".

Medlem

Crusadern verkar ju sjukt cool. Hoppas bara inte den överskuggar de andra klasserna och att de också får lite nyheter. Har inte beta testat men någon som vet om det generellt kommer nytt på alla klasser?

Medlem

Alla som ratade spelet innan borde verkligen testa spelet igen nu. Patch 2.0 och alla dess förändringar har gjort spelet ruskigt skoj!

och kommer ännu fler goa grejer med expansionen.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Dicez:

Eem, vars är länken till videon då? länkar överallt i texten för *** så går inte hitta den rätta...

Filmen syns längst ner i nyheten.

Hmm, av någon anledning finns den inte där för mig.

Edit: fick köra explorer för att det skulle funka, av någon anledning vill den inte visas i Opera.

Medlem
Skrivet av Twalec:

Crusadern verkar ju sjukt cool. Hoppas bara inte den överskuggar de andra klasserna och att de också får lite nyheter. Har inte beta testat men någon som vet om det generellt kommer nytt på alla klasser?

Generellt som i... nya skills et. c? Japp, sådan kärlek har klasserna fått i.o.m lvl 60-70.

Medlem

Hemskt dålig röst för Crusadern... De borde ha satt trailerns berättarröst att göra jobbet istället!

Medlem

Spelet är bättre nu men i och med de har halverat kostnaden för expansionen på kort tid kan det inte gå så jättebra för dem att locka tillbaka folk.

Medlem
Skrivet av Eldarion:
Skrivet av Twalec:

Crusadern verkar ju sjukt cool. Hoppas bara inte den överskuggar de andra klasserna och att de också får lite nyheter. Har inte beta testat men någon som vet om det generellt kommer nytt på alla klasser?

Generellt som i... nya skills et. c? Japp, sådan kärlek har klasserna fått i.o.m lvl 60-70.

Oki. Jo det var ju det jag tänkte på för innan har ju barbaren varit den "tunga" klassen men det ändras kanske nu.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Dicez:

Eem, vars är länken till videon då? länkar överallt i texten för *** så går inte hitta den rätta...

Filmen syns längst ner i nyheten.

"Även utan The Witcer 3 ser 2014 ut att gå i rollspelarnas tecken."

Det har ramlat ut ett h i Witcher.

Medlem
Skrivet av Fl3xus:

Spelet är bättre nu men i och med de har halverat kostnaden för expansionen på kort tid kan det inte gå så jättebra för dem att locka tillbaka folk.

Jag tror du blandat ihop det lite. Det är grundspelet Diablo 3 som är halva priset just nu, inte expansionen.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Hemskt dålig röst för Crusadern... De borde ha satt trailerns berättarröst att göra jobbet istället!

Knappast. Vore ju dumt om crusadern skulle haft Tyraels röst.
Men mjo, en något gruffigare röst hade passat bättre.

Medlem

Även om det är roligare att jaga utrustning efter patchen, är det fortfarande för tråkiga miljöer. Ska bli skönt med lite nya ställen, och hoppas inte act 1 wretched mothers, och act 3 keep levels förblir dom bästa platserna.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

För er som är intresserade säljs Diablo 3 för 20USD på blizzards egna store - vilket motsvarar ungefär 130kr! OBS. Det är alltså inte expansionen

123
Skriv svar