Titanfall - vi kör uppesittarkväll på Twitch!

Robot
Titanfall - vi kör uppesittarkväll på Twitch!

Vi spelar Titanfall ända fram till släppet vid midnatt.

#titanfall


Medlem
Titanfall - vi kör uppesittarkväll på Twitch!

Kör hårt!

Medlem

Grymt ska titta och försöka försöka joina där ni spelar och gå över er med min Ogre.

Medlem

Var ett jädrans tjat om Titanfall, nu går jag och spelar Spyro the Dragon istället!

Medlem

Kolla här annars!!!

http://www.twitch.tv/prod1gyx

han ska slå Guinness rekord 136h live stream. om jag inte minns fel :).. bara titanfall med :D!

Medlem

Börjar mer och mer tro att det är lite för mycket hype här, vad händer om några månader med detta tro? BARA bottar på servers?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Börjar mer och mer tro att det är lite för mycket hype här, vad händer om några månader med detta tro? BARA bottar på servers?

Har du spelat det?

Medlem
Medlem

Fingrade på förpackningen innan, men blev inget köp. Blir kanske i morgon.

Medlem

Vpn. Roligare att spela själv.

Medlem
Skrivet av sleeptalker:

Testa http://www.hitbox.tv/. Mycket bättre!

Jädrans kul, tack för den


signatur

Det var detta...

Medlem

För er som har xbox one, använd inte twitch på xbox one just nu den verkar genera hängning i xbox one os dvs app delen inte spel delen.

Flertal drabbade inkl mig. Men kör man inte appen så drabbas man inte av det buggen gör att man måste hårdresetta xbox one kanske både en och 2ggr.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Börjar mer och mer tro att det är lite för mycket hype här, vad händer om några månader med detta tro? BARA bottar på servers?

gå och spela ditt BF, du verkar inte ha testat det så varför uttala dig på detta sätt?

Medlem

Ska vi se om du kan prestera lika bra som mig calle när jag var på besök i tisdags!


signatur

c0mparn at Youtube Subscribe, Like, Share and Comment!

Tänkte jag skulle köpa en nyckel, men har inte lust att ladda ned 50Gb. Det får bli på skiva en dag sen istället. Ha det så kul inatt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Börjar mer och mer tro att det är lite för mycket hype här, vad händer om några månader med detta tro? BARA bottar på servers?

Ja fast även om alla världens servrar står tomma till jul så är väl "några månaders" underhållning för en knapp femhundring inget att tjafsa om? De flesta spel är ju över på 10-20 h.

Avstängd
Skrivet av walter_iego:

Tänkte jag skulle köpa en nyckel, men har inte lust att ladda ned 50Gb. Det får bli på skiva en dag sen istället. Ha det så kul inatt.

Man laddar inte ner 50 GB, det är schysst komprimerat så det går ruggigt fort. Med 100 Mbit gick nerladdningen på ungefär 1 timme eller två

ZF
Medlem

är det meningen att ljudet ska försvinna i slutet av matcherna?

väghhoppningen verkar lite problematisk minst sagt och autosikte verkar också som det skulle hjälpa, om det inte är så att nån har otur när de spelar.. annars verkar det lovande, gillar skillnaden i tyngd mellan mecharnas vapen och piloternas. budda!budda!budda! över till frrrrrtttt!

Skrivet av Killbom:
Skrivet av walter_iego:

Tänkte jag skulle köpa en nyckel, men har inte lust att ladda ned 50Gb. Det får bli på skiva en dag sen istället. Ha det så kul inatt.

Man laddar inte ner 50 GB, det är schysst komprimerat så det går ruggigt fort. Med 100 Mbit gick nerladdningen på ungefär 1 timme eller två

Alla har inte 100 Mbit.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

uppesittarkväll vet jag inte om det blev men det var kul att se lite ändå

ZF
Medlem

nehe, nu blev det testbild istället bara för att jag klagade.

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Killbom:
Skrivet av walter_iego:

Tänkte jag skulle köpa en nyckel, men har inte lust att ladda ned 50Gb. Det får bli på skiva en dag sen istället. Ha det så kul inatt.

Man laddar inte ner 50 GB, det är schysst komprimerat så det går ruggigt fort. Med 100 Mbit gick nerladdningen på ungefär 1 timme eller två

Alla har inte 100 Mbit.

Majoriteten har 100 mbit, för det kostar inte såjäkla mycket i månaden för den hastigheten nu. Jag sitter på 100/100 och betalar inte mer än 200 kronor till riksnet.

Avstängd
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Killbom:
Skrivet av walter_iego:

Tänkte jag skulle köpa en nyckel, men har inte lust att ladda ned 50Gb. Det får bli på skiva en dag sen istället. Ha det så kul inatt.

Man laddar inte ner 50 GB, det är schysst komprimerat så det går ruggigt fort. Med 100 Mbit gick nerladdningen på ungefär 1 timme eller två

Alla har inte 100 Mbit.

Majoriteten har 100 mbit, för det kostar inte såjäkla mycket i månaden för den hastigheten nu. Jag sitter på 100/100 och betalar inte mer än 200 kronor till riksnet.

Om majoriteten är samma sak som minioriteten har du rätt! Ett annat sätt att skriva din mening mer korrekt är att många i Sverige har tillgång till 100 Mbit

Medlem

"Vi spelar Titanfall ända fram till släppet vid midnatt."
- Vad gör ni sedan? Nyfiken.
Jag kan inte spela förrän efter midnatt...


signatur

autograph

Medlem

Jag har 10 Mbit och nerladdningen tog bara några timmar. Ovanligt snabbt! Hur kan det komma sig?


signatur

autograph

ZF
Medlem
Skrivet av autograph:

Jag har 10 Mbit och nerladdningen tog bara några timmar. Ovanligt snabbt! Hur kan det komma sig?

på att filen bara var 20GB?

det laddar man ju ner med mobilen idag, så det verkar som utgivaren enligt tidigare spekulationer själv redan gjort piraternas jobb.

Inaktiv

Ser ingenting? :S

Medlem

Är själv jävligt intresserad av spelet efter all reklam (känns om de vill fånga de gamla fps spelens fart igen (med sjuka 180 graders jumps etc) om jag inte är fel ute....
Men det känns som EA har pumpat lika mycket stålar i själva reklamen på tv/bio/sidor som kanske hade bättre gått till att får spelet #1 som fps shooter och ett värdigt spel för tävlingar.

Inget illa menat, jag kan ha helt fel, inte så insatt, bara reflekterar en känsla om all denna reklam/snack om spelet.

Hoppas på en ärlig recension.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av autograph:

Jag har 10 Mbit och nerladdningen tog bara några timmar. Ovanligt snabbt! Hur kan det komma sig?

på att filen bara var 20GB?

det laddar man ju ner med mobilen idag, så det verkar som utgivaren enligt tidigare spekulationer själv redan gjort piraternas jobb.

- Men det stod att det laddade ner 49GB.
...och nu ser jag att mappen är på 49,9GB!
Har nyss spelat för första gången, och jag måste erkänna att jag blev imponerad. Känns som en korsning mellan Unreal Tournament, COD och Battlefield.
Det trodde jag aldrig. Är nöjd, än så länge.


signatur

autograph

Avstängd

Förstår inte hypen på detta.
var ganska intresserad att skaffa det till pc tidigare, men några timmars betatestande avskräckte mig. För likt COD, för få spelare/server, mechs stora som hus men måste gå runt en liten mur på ca 1meters höjd, ingen server browser och framförallt... Bots?!?! Lägg av nu.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

12
Skriv svar