Swedish Legion - Elder Scrolls Online - Daggerfall

Medlem
Swedish Legion - Elder Scrolls Online - Daggerfall

Hej!

Swedish Legion är nu i full gång med rekryteringen inför Elder Scrolls Online.

Swedish Legion återupptogs 2012 i SWTOR av ett par gamla rävar från Knights Online, samt ett par ungefär lika gamla rävar som inte hade spelat Knights Online.

I SWTOR var vi grymt stora, därefter så delade vi upp oss i lite mer spridda skurar i TSW, Rift, Wow, Gw2, Alla-andra-mmo's-som-kommer-ut-hela-tiden. Men nu satsar vi stenhårt på att styra kosan mot samma mål igen då alla utom typ 3 st planerar att spela ESO.

Vi har som mål att ha förbannat kul ihop. Vi tuggar på i både PvE och PvP och vi gör det bra.
Vi kommer köra organiserade events inom det mesta, men framförallt adventure zones och pvp. Sen blir det givetvis både mindre och större events inom exploring och dungeons och liknande, det finns ju trots allt en hel del att göra.

Vi har även lite regler, som jag själv anser är både enkla att förstå och att följa. Först och främst har vi satt en åldersgräns på 18 år (De flesta är dock närmare 30). Utöver det ska man kunna svenska och vara en trevlig person som inte skriker på alla andra hela tiden, detta gäller både inom och utom guildet.

Tycker du att det låter som något som kanske passar dig? Då är det bara att gå in på swedish-legion.se och ansöka.

Har du några frågor eller funderingar så är det bara att höra av sig till mig här eller vem som helst där.

Väl mött,
Tjocken

Medlem

Hade säkert varit kul med TESO ifall det inte skulle vara 1min+ fördröjning i PvP.

Medlem
Skrivet av yooz1e:

Hade säkert varit kul med TESO ifall det inte skulle vara 1min+ fördröjning i PvP.

Det är onekligen ett problem. Det är å andra sidan något jag personligen är fullt övertygad om att de löser på sikt, förhoppningsvis på en ganska kort sikt också

Denna betahelgen hade jag själv inga problem med det och trodde faktiskt för en sekund att det kanske var fixat, men sen var det ett par andra i guilden som fick just de problemen dagen efter så där gick den lilla bubblan i kras. Men det kändes absolut som om det hade blivit bättre, så det är ju ett gott tecken!

Medlem

Idag smäller det !!! Vi har fortfarande plats för ett gäng glada svenskar som vill spela för Daggerfall !

Medlem

Tjenare! Jag försöker ansöka hos er på sidan men efter att ha skapat ett konto så får jag ändå inte upp några knappar för att kunna göra en tråd eller skriva i forumet öht..

Är inloggad och allt men kan inte göra annat än logga ut igen ^^

Blivit knas för bara mig eller har ni stängt? ;/

Medlem
Skrivet av Twibble:

Tjenare! Jag försöker ansöka hos er på sidan men efter att ha skapat ett konto så får jag ändå inte upp några knappar för att kunna göra en tråd eller skriva i forumet öht..

Är inloggad och allt men kan inte göra annat än logga ut igen ^^

Blivit knas för bara mig eller har ni stängt? ;/

Tjena! Har varit iväg på lite påskledigt så jag hoppas att det har löst sig för dig? Vi har definitivt inte stängt utan det rullar på mer än någonsin förut

/Tjocken

Medlem

Hej

Skulle någon utav era officers el ännu bättre GM hos Swedish Legion höra av sig till mig ingame i ESO.
@Asmodaios (GM - Norrsken, Daggerfall Covenant) alternativt via pm här på sidan.

Jag har lite ideer och tankar jag skulle vilja dryfta, det gäller sammarbete och lite sånt.

Trevlig helg.

1
Skriv svar