Planets³ - utforska galaxen på Minecraft-vis

Robot
Planets³ - utforska galaxen på Minecraft-vis

To boldly go where (almost) no block has gone before.

#no-mans-sky, #planets, #cubical-drift


Medlem
Planets³ - utforska galaxen på Minecraft-vis

Ser väldigt intressant ut, lär bli och hålla ett öga på detta

Medlem

Som minecraft fast bättre

Medlem

Verkar vara som planet explorers?

Skapas alldeles för många 'minecraft inspirerade' spel för jag ska vara intresserad.

Medlem

Dags att dra fram plånboken igen, $20 är ändå en summa som jag kan tänka mig att lägga för att få tillgång till alpha, beta & released content

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Dags att dra fram plånboken igen, $20 är ändå en summa som jag kan tänka mig att lägga för att få tillgång till alpha, beta & released content

+1 på den!

Medlem

Mycket intressant

Medlem

Såg väldigt mysigt ut.

Medlem

Minecraft + starbound låter det som.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Verkar vara som planet explorers?

Skapas alldeles för många 'minecraft inspirerade' spel för jag ska vara intresserad.

Hela procedural generation är fan överallt. Inget emot, men det är bara en teknik och inte ett spel i sig... vilket inte utvecklare verkar fatta, eller spelare som köper dessa.

Medlem

Err, så starmade fast mer fokus på planeterna, istället för resurssamling för att bygga rymdskepp/baser?

Detta börjar bli rätt löjligt med alla 5 miljoner projekt som är väldigt lika.

MEG
Medlem

Skön grafik och jag instämmer med förste "talare", detta är något man får hålla ett öga på


signatur

Death is only the beginning

Inaktiv
Skrivet av Alexperia2000:

Som minecraft fast bättre

Bättre och bättre vet jag inte, men detta verkar dock intressant. Ser inte vad det dåliga med minecraft är så, spelet blir bättre med varje patch, dock skulle dom gärna få sätta in lite fler saker som t.e.x mer djur och dylikt.

Något som skulle vara intressant med är ifall dom gjorde att man har årstider som då även medföljer att vissa saker blir svårare att göra.

Medlem

Windborne är också ett spel som ser lovande ut.

Inaktiv

Det här kan bli bra - eller bara så otroligt fel...

Medlem

Enklaste sättet att tjäna en miljard dollar är väl ändå att släppa ett Minecraft 2?

Om det finns en möjlighet att uppleva den friska känslan som första gången man spelade Minecraft, om det är möjligt och detta spel kan leverera, Då kommer jag sitta klistrad.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Traveller in time:

Om det finns en möjlighet att uppleva den friska känslan som första gången man spelade Minecraft, om det är möjligt och detta spel kan leverera, Då kommer jag sitta klistrad.

sitta klistrad gör man ju ännu i MC särskilt med modden attack of the b-team

Medlem

It not blown my mind, it BLASTED my mind!

1
Skriv svar