Pojken från That Dragon, Cancer har somnat in

Robot
Pojken från That Dragon, Cancer har somnat in
Medlem
Pojken från That Dragon, Cancer har somnat in

R.I.P Joel.

Medlem

Huvva då, det var tråkigt att höra

R.I.P lille Joel!

Medlem

"Cancer-pojken" . Vilken dålig titel på artikeln *facepalm*


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:

"Cancer-pojken" . Vilken dålig titel på artikeln *facepalm*

Helvete du fick mig att skratta till nu.

Medlem


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:

"Cancer-pojken" . Vilken dålig titel på artikeln *facepalm*

Riktigt smaklös rubrik, ja.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

"Cancer-pojken" . Vilken dålig titel på artikeln *facepalm*

Skrivet av Segas:
Skrivet av Kleptoman:

"Cancer-pojken" . Vilken dålig titel på artikeln *facepalm*

Riktigt smaklös rubrik, ja.

Varför? Det är ju titeln. Kanske skriva "That Dragon, Cancer"-pojken för att få det att se bättre ut.

Medlem

Få saker är lika skrämmande som barncancer. Man får ju en klump i halsen bara av att tänka på det. Vila i frid, lille pojk.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Få saker är lika skrämmande som barncancer. Man får ju en klump i halsen bara av att tänka på det.

Jag vet hur illa cancer var när min morfar hade det...men han var liksom över 75 år, det är lite värre när det är barn det handlar om...

Medlem

Vila i frid lelle pöjk.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av Pjotor:

Få saker är lika skrämmande som barncancer. Man får ju en klump i halsen bara av att tänka på det.

Jag vet hur illa cancer var när min morfar hade det...men han var liksom över 75 år, det är lite värre när det är barn det handlar om...

Beklagar. Jag har hittills inte behövt uppleva cancer hos någon närstående, vete sjutton hur jag kommer att hantera det när det väl händer. Usch då.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Hade inte hört om spelet förräns nu. Tragiskt, såklart.

Allt jag kan efterlysa är mer pengar till forskning, låt oss besegra cancer snarast och rädda liv.

R.I.P


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Inaktiv
Skrivet av Loxus:
Skrivet av Kleptoman:

"Cancer-pojken" . Vilken dålig titel på artikeln *facepalm*

Skrivet av Segas:
Skrivet av Kleptoman:

"Cancer-pojken" . Vilken dålig titel på artikeln *facepalm*

Riktigt smaklös rubrik, ja.

Varför? Det är ju titeln. Kanske skriva "That Dragon, Cancer"-pojken för att få det att se bättre ut.

Om man ska yttra sin respekt för någon som har gått bort, kan man åtminstone använda det namn som personen bär, i detta fall "Joel". Att vederbörande gått bort i cancer kan framgå på ett mycket mer respektfullt sätt än att döpa honom till cancerpojken.

Inaktiv
Skrivet av Loxus:
Skrivet av Kleptoman:

"Cancer-pojken" . Vilken dålig titel på artikeln *facepalm*

Skrivet av Segas:
Skrivet av Kleptoman:

"Cancer-pojken" . Vilken dålig titel på artikeln *facepalm*

Riktigt smaklös rubrik, ja.

Varför? Det är ju titeln. Kanske skriva "That Dragon, Cancer"-pojken för att få det att se bättre ut.

Du kanske tycker den passade bra in, men att säga "cancer-pojke" låter mer nedlåtande.

Jag hade flugit i taket ifall folk kallade min farbror "cancer-gubbe" för att han kämpade mot fem sorters cancer på samma gång.

Ser som sagt det valet mer som nedlåtande än något vettigt, nu dömer jag inte skribenten för dum i huvudet. Utan han tänkte nog inte precis hur det låter.

Medlem

Usch, jag blir deppig bara av att läsa artikeln.

Nej, jag lever hellre i min lilla oskyldiga rosa bubbla.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Livet är så orättvist att jag blir tamefan förbannad...

Medlem

Tragiskt för de efterlevande.
Nu vet jag inget om situationen, men kanske borde man vara glad över att en ovinnbar kamp nu är över och att Joel slipper lida mer.

Skrivet av Loxus:
Skrivet av Pjotor:

Få saker är lika skrämmande som barncancer. Man får ju en klump i halsen bara av att tänka på det.

Jag vet hur illa cancer var när min morfar hade det...men han var liksom över 75 år, det är lite värre när det är barn det handlar om...

Jag beklagar.
Men jag förstår inte varför folk tycker det är mindre hemskt när en vuxen/gammal dör kontra ett barn.
Det är för mig lika hemskt oavsett ålder när någon dör i förtid.
Barn må vara små och försvarslösa, men inför cancer är vi alla det samma.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Hörde om spelet för ett bra tag sedan. Blir lika ledsen över bakgrunden till det nu som jag blev då. Att överleva sitt/sina barn måste vara det jävligaste man kan vara med om. Jag har tre själv och bävar inför tanken.

Finns det någon tröst i denna sorgliga historia så är det att den lille stackarn inte behöver lida mer. Sov så gott. <3

Medlem

Gud välsigne dig påg.. Hoppas du får det bra nu!

Medlem

Mina tankar går till familjen
RIP Joel, hoppas du har det bra där du är nu

Skribent

Det var förstås inte min mening att kalla Joel för "cancer-pojke", så har ändrat rubriken för att förtydliga.

Vila i frid.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Vila i frid lille pojk.

Medlem

Livet är allt annat än rättvist ibland. Sorgligt när barn ska behöva lida och dö.
Livet hade knappt börjat för lillen.
Vila i frid

Medlem

Känner varken till spelet, eller har hört om lillgrabben förräns nu.

Vila i frid! Skänker en tanke åt dig och familjen.

Medlem

Sådant här som driver mig att fortsätta med Folding@Home. Riktigt tråkigt att höra

Medlem
Skrivet av Soulless:

Tragiskt för de efterlevande.
Nu vet jag inget om situationen, men kanske borde man vara glad över att en ovinnbar kamp nu är över och att Joel slipper lida mer.

Skrivet av Loxus:
Skrivet av Pjotor:

Få saker är lika skrämmande som barncancer. Man får ju en klump i halsen bara av att tänka på det.

Jag vet hur illa cancer var när min morfar hade det...men han var liksom över 75 år, det är lite värre när det är barn det handlar om...

Jag beklagar.
Men jag förstår inte varför folk tycker det är mindre hemskt när en vuxen/gammal dör kontra ett barn.
Det är för mig lika hemskt oavsett ålder när någon dör i förtid.
Barn må vara små och försvarslösa, men inför cancer är vi alla det samma.

Spelar ingen roll om det är en pojke eller vuxen, jag tycker att det är värre om nån har 60 år kvar att leva (vilket jag själv nästan borde ha) än nån som har 10, kanske 20 om man har tur, år kvar att leva. Förstår inte hur man inte kan se skillnaden.

Skägg.
10 Chambers

Fyfan, min äldsta grabb fyllde precis fem. Ofattbart.


signatur
12
Skriv svar