Ni vann kromiga Xbox 360-kontroller

Robot
Ni vann kromiga Xbox 360-kontroller

Två snygga gamepads har hittat nya ägare efter FZ:s tävling.


Medlem
Ni vann kromiga Xbox 360-kontroller

Grattis.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ni på FZ är fantalunsiga, ni httlar pås en mazza ords som intensen finnz.

KROMIG!

Hipp Hipp Hurra for the Svenskas Språken!

Inaktiv
Skrivet av Zpartan:

Ni på FZ är fantalunsiga, ni httlar pås en mazza ords som intensen finnz.

KROMIG!

Hipp Hipp Hurra for the Svenskas Språken!

Ja världen går ju under för att an fristående spel-sida böjer ett ord lite roligt. Vart är världen på väg!

Redaktör
Skrivet av Zpartan:

Ni på FZ är fantalunsiga, ni httlar pås en mazza ords som intensen finnz.

KROMIG!

Hipp Hipp Hurra for the Svenskas Språken!

Språk skapas och ombildas hela tiden, det är inget beständigt. Som att göra adjektiv av krom, fullt naturligt.


signatur
Medlem

Aha...var det tänkt från början att det var en kvinna som skulle vinna den lila eller?

Inaktiv
Skrivet av Zpartan:

Ni på FZ är fantalunsiga, ni httlar pås en mazza ords som intensen finnz.

KROMIG!

Hipp Hipp Hurra for the Svenskas Språken!

Nej! Nu kommer vi alla att dö!

Inaktiv
Skrivet av Loxus:

Aha...var det tänkt från början att det var en kvinna som skulle vinna den lila eller?

Hade personligen hellre velat ha den lila, den svarta ser ut som de vanliga ju fast den blänker lite. Den lila är ju ändå lite mer unik.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Aha...var det tänkt från början att det var en kvinna som skulle vinna den lila eller?

68,4% valde att vilja ha den lila.

Medlem

Lila är en frukt.


signatur

Jäh!

Inaktiv
Skrivet av Subzero199:
Skrivet av Loxus:

Aha...var det tänkt från början att det var en kvinna som skulle vinna den lila eller?

68,4% valde att vilja ha den lila.

Du vet folk lever än efter den skeva logiken att dom tror att folk som väljer såna färger till tävlingar är tänkt till kvinnor. Lila är ju en tjejfärg så, well jag är en av "kvinnorna" som ville vinna den lila.

Medlem

Jag valde också den lila

Medlem

Grattis till vinnarna.

Medlem

Haha, jag svarade rätt på alla frågorna! Det var fan en big deal bara det!
Grattis till vinnarna!

Medlem

"Plötsligt händer det"
Riktigt kul att äntligen vinna en tävling, speciellt denna! Ser fram emot att få hem och känna på den lila kontrollen!

Medlem

Grattis båda två


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Snablar också, hade verkligen velat ha en 6:e dosa

Medlem

Grattis till vinnaren, tävlade inte ens, jag har redan 3 kontrollers till min PC. Sällan jag behöver fler


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

"En vinner en svart, den andra vinner en rosa"
Rosa? o_O

Redaktör
Skrivet av Winzi:

"En vinner en svart, den andra vinner en rosa"
Rosa? o_O

Visserligen är jag färgblind, men det här var nog första gången det påverkat skrivförmågan. Eller så klantade jag bara till det lite.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Loxus:

Aha...var det tänkt från början att det var en kvinna som skulle vinna den lila eller?

Inte för att vara PK men jag hoppas seriöst du trollar annars är din syn på saker väldigt förlegad.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Subzero199:
Skrivet av Loxus:

Aha...var det tänkt från början att det var en kvinna som skulle vinna den lila eller?

68,4% valde att vilja ha den lila.

Du vet folk lever än efter den skeva logiken att dom tror att folk som väljer såna färger till tävlingar är tänkt till kvinnor. Lila är ju en tjejfärg så, well jag är en av "kvinnorna" som ville vinna den lila.

Vadå tjejfärg? Jag har metallic lila på väggarna i mitt vardags rum. Lila = tjejfärg herreje vad fånigt antar att du tycker rosa också är en tjejfärg.
Färg är bara färg resten är fördomar.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Loxus:

Aha...var det tänkt från början att det var en kvinna som skulle vinna den lila eller?

Inte för att vara PK men jag hoppas seriöst du trollar annars är din syn på saker väldigt förlegad.

Fast nu var det ju så att det var precis det jag menade. Jag var inte direkt seriös, men jag "anklagade" FZ för ju det du försöker anklaga mig för, vilket alltså är totalt missriktat.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Subzero199:
Skrivet av Loxus:

Aha...var det tänkt från början att det var en kvinna som skulle vinna den lila eller?

68,4% valde att vilja ha den lila.

Du vet folk lever än efter den skeva logiken att dom tror att folk som väljer såna färger till tävlingar är tänkt till kvinnor. Lila är ju en tjejfärg så, well jag är en av "kvinnorna" som ville vinna den lila.

Lila är inte en tjej färg, däremot ROSA är en tjejfärg, LILA är unisex... Passar till alla med allt! Men jag förstår din poäng...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Lila är färgen av kunglighet och mystik


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

1
Skriv svar