8 minuter från Heroes of the Storm-alphan

Robot
Medlem
8 minuter från Heroes of the Storm-alphan

Tycka vad man vill om Blizzard och deras spel; de är riktigt duktiga när det kommer till ljud & design.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

ser trevligt ut.
men ge mig nya expansionen till wow istället

Inaktiv
Skrivet av Puscifer:

Tycka vad man vill om Blizzard och deras spel; de är riktigt duktiga när det kommer till ljud & design.

vet inte om du menar grafik-design eller design av gameplay. oavsett tycker jag de nailar båda delar nästa alltid. det är många som är emot den cartoon(ish) känslan de går på men jag älskar den!

Medlem

Fastän det finns så många Dota-spel idag så tror jag att detta kan vara värt ett försök
Kör som Diablo ser jag fram emot iaf

Medlem

Såg väl nice ut Såg direkt att spelet körs av en modifierad version av "StarCraft 2"-motorn. Hoppas det blir lika köttigt som SC2, älskar verkligen när striderna drar igång och enheterna mosar varandra och (kropps)delarna flyger överallt Speciellt när man får in några bra salvor med tanksen

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Tycka vad man vill om Blizzard och deras spel; de är riktigt duktiga när det kommer till ljud & design.

Tänkte samma sak, varenda knapp har fått rejält med kärlek. Sen behöver man ju inte gilla själva stilen men proffsigt utfört är det bannemej.

Medlem

Satt i 2 timmar och såg AngryJoe spela lite, det ser bra ut och verkar roligt. Lite optimering krävs dock för Frames droppar som fan när alla samlas och slåss

Medlem

Ser redan bättre ut än dota2.

Medlem

Vet inte jag gillar idén att köpa heroes?


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Synd att dom inriktar sig mot casuals...

Medlem
Skrivet av dafuq:

Synd att dom inriktar sig mot casuals...

Lite så känner jag med, men casuals lär få ett kanonspel

Medlem
Skrivet av dafuq:

Synd att dom inriktar sig mot casuals...

UItveckla gärna den meningen.


signatur

IDKFA

Medlem

Detta kommer bli min död...

Lich King 24/7!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Gen
Medlem
Skrivet av HardRenaLine:
Skrivet av dafuq:

Synd att dom inriktar sig mot casuals...

Lite så känner jag med, men casuals lär få ett kanonspel

Perfekt för mig som inte kan ett skit om MOBA Försökte lära mig DOTA2 men gav upp efter några timmar. Detta ser extremt användarvänligt och pedagogiskt ut.

Medlem

Ser riktigt bra ut, ska definitivt testa det här när det släpps. Jag älskar att dom kör free hero rotation som Smite


signatur

Game long and prosper

Medlem

wait what?!
Battle.net launcher ser likadan ut som perfect worlds ARC launcher!

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Ser redan bättre ut än dota2.

Kappa

Medlem

Ska bli intressant hur ockriga deras F2P-priser blir. Max 3 games per dag sen kostar det 5$ för resten av kvällen..

Medlem

Ser fett ut, men 8 dollar för en hjälte och sen 15 dollar för ett skinn är rätt jävla saftigt.. Hellre 499:- å få allt ist

Medlem

blev lite avtrubbad när man fick veta att heroes kommer att kosta pengar... men det kommer nog bli kul endå.

Medlem
Skrivet av Cyberz:

ser trevligt ut. men ge oss Titan istället

Fixed it for you!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ser ju faktiskt sanslöst tråkigt ut...
Men då begriper jag heller inte hur DOTA och LOL kan vara mer populärt än Smite så det här är nog helt enkelt inte ett spel för mig


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av dafuq:

Synd att dom inriktar sig mot casuals...

UItveckla gärna den meningen.

Vad i den meningen är det du inte förstår?
Det kommer vara ett simpelt Moba för spelare som inte har så mycket tid att sätta sig in i det, eller som bara vill ha något att fördriva tiden med ibland. Kommer alltså inte kräva like mycket av dig som dota/lol gör.

Medlem
Skrivet av dafuq:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av dafuq:

Synd att dom inriktar sig mot casuals...

UItveckla gärna den meningen.

Vad i den meningen är det du inte förstår?
Det kommer vara ett simpelt Moba för spelare som inte har så mycket tid att sätta sig in i det, eller som bara vill ha något att fördriva tiden med ibland. Kommer alltså inte kräva like mycket av dig som dota/lol gör.

Hur vet du att det är simpelt? Är du en av de få som spelar alphan?


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av dafuq:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av dafuq:

Synd att dom inriktar sig mot casuals...

UItveckla gärna den meningen.

Vad i den meningen är det du inte förstår?
Det kommer vara ett simpelt Moba för spelare som inte har så mycket tid att sätta sig in i det, eller som bara vill ha något att fördriva tiden med ibland. Kommer alltså inte kräva like mycket av dig som dota/lol gör.

Hur vet du att det är simpelt? Är du en av de få som spelar alphan?

Lilla vän, blizzard har sagt det själva. Dom fokuserar casual gruppen.

Medlem
Skrivet av Miindz:

Ska bli intressant hur ockriga deras F2P-priser blir. Max 3 games per dag sen kostar det 5$ för resten av kvällen..

Kan ta Blizzards andra F2P som exempel, Hearthstone. Har inte slängt ut en krona och inte har jag känt mig tvungen till det heller. Så måla inte fan på väggen

1
Skriv svar