Discshop spelrea

Medlem
Discshop spelrea

Discshop har just nu en stor lagerrensning av spel.

http://www.discshop.se/spel/lagerrensning_spel/C1200?&type=ca...

#blogg


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Discshop spelrea

Vilken spelrea/lagerrensning GT6 för 599,,
Discshops reor är rena skämtet faktiskt.

Tackar för tipset, men deras priser är fortfarande för höga.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Några kronor dyrare än när jag köpte spelen nya från amazon och då fick jag plåtlådeversioner med gratis day 1 dlc.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Såg inget som var jättebilligt. 399kr för Arkham Origins till PC. Ska det vara reapris?

Skrivet av Bennii:

Såg inget som var jättebilligt. 399kr för Arkham Origins till PC. Ska det vara reapris?

Knappast. 99:- är REA, de håller standardpris och kallar det lagerrensning, men jag tror inte någon går på det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jättetack för tipset, men priserna sög...

Medlem

Ungefär som nu när flera kedjor "rear" ut PS4 till ett pris som fortfarande är högre än rekommenderat pris. Tack för tipset, men Discshop har ett och annat att lära sig när det gäller rea.

Medlem

Själv kan jag rekommendera 20% rea på alla spel på Wowhd.se , bra priser men värdelösa leveranstider.

Medlem
Skrivet av Luftman:

Själv kan jag rekommendera 20% rea på alla spel på Wowhd.se , bra priser men värdelösa leveranstider.

Tog mig 5 veckor att få mitt spel. Skickades från Hong Kong men billigt var det.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Luftman:

Själv kan jag rekommendera 20% rea på alla spel på Wowhd.se , bra priser men värdelösa leveranstider.

Tog mig 5 veckor att få mitt spel. Skickades från Hong Kong men billigt var det.

Precis, har du inte bråttom så är det kanon att handla därifrån! Men förhandsboka aldrig där, Komplett.se och Hemmakväll är bättre på sådant.

Skrivet av Luftman:

Själv kan jag rekommendera 20% rea på alla spel på Wowhd.se , bra priser men värdelösa leveranstider.

Jag har handlat där. Det var roligt att få en polsk version av "Medal of Honor".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar