Decapre är ny karaktär i Ultra Street Fighter IV

Robot
Decapre är ny karaktär i Ultra Street Fighter IV
Medlem
Decapre är ny karaktär i Ultra Street Fighter IV

Hur många versioner av Street fighter IV finns det egentligen? Deras "Ultimate super fantastic med extra allt"-uppdateringar börjar kännas lite löjligt

Medlem

det fanns över 40 versioner av sf2 så vi har långt kvar

Medlem
Skrivet av Jozo:

Hur många versioner av Street fighter IV finns det egentligen? Deras "Ultimate super fantastic med extra allt"-uppdateringar börjar kännas lite löjligt

Är lätt att se varje version som en traditionell större balanspatch (tyvärr släpper Capcom det för en avgift/nytt spel, istället för en gratis uppdatering, som hade skett ifall det inte varit ett konsolspel först och främst).

I och med edition select i Ultra så blir det åtminstone ganska intressant.

Inaktiv

Jag tycker det börjar bli dags att gå över till Street Fighter V snart.

Medlem

Det är ju nästan värre än DLC att ha xxx antal olika fulla versioner av samma spel. Bättre att kunna köpa till nya delar separat till en och samma installation.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag läste DiCaprio.


signatur

autograph

Medlem

Ser ut som Cammy.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Moderator | Testpilot

Låter som att ni tror det här är något nytt. Capcom har gjort så här med SF hur länge som helst.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

ZF
Medlem
Skrivet av jonis:

Det är ju nästan värre än DLC att ha xxx antal olika fulla versioner av samma spel. Bättre att kunna köpa till nya delar separat till en och samma installation.

eller så är man smart och gör det bästa av två världar som med DoA. släpper en upputsad "Ultimate" med ungefär lika fattigt innehåll som "regular?" och fyller ut båda med sånt DLC som i äldre spel ingick. direkt till steg 5!

Skrivet av Seraium:

Ser ut som Cammy.

det är ju tydligt att det är Batman från WiiU, han bara cosplayar som Cammy.

Medlem
Skrivet av Seraium:

Ser ut som Cammy.

Du har helt rätt! Cammy var en gång i tiden hjärntvättad av M. Bison som en del av hans elitstyrka. Jag undrar hur Decapres attacker kommer skilja sig från Cammys.

Medlem
Skrivet av ZF:

eller så är man smart och gör det bästa av två världar som med DoA. släpper en upputsad "Ultimate" med ungefär lika fattigt innehåll som "regular?" och fyller ut båda med sånt DLC som i äldre spel ingick. direkt till steg 5!

Haha


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

ZF
Medlem
Skrivet av Hanga:

M. Bison som en del av hans elitstyrka. Jag undrar hur Decapres attacker kommer skilja sig från Cammys.

skulle tydligen använda Vegas mönster eller nått.

Medlem

Av videon att dömma så verkade det inte mer än vara en "evil Cammy" likt de som de gjorde med Ryu en gång.
Och troligtvis kommer skillnaden vara ungefär lika stor, eller i kanske i bästa fall som skillnaden mellan Ryu och Ken.

Utseendevis så är det ju bara Cammy med en mask.

Medlem

Jag vill se min favorit Garuda göra comeback i streetfighter serien någon gång

Medlem

>Ny karaktär
>Cammy med en mask

Oh well, hoppas hon har några balla moves iaf

1
Skriv svar