World of Tanks-final med miljoner i prispengar

Robot
World of Tanks-final med miljoner i prispengar

Världens bästa pansarfordonsförare gör om upp två miljoner kronor.

#world-of-tanks, #dota-2


Inaktiv
World of Tanks-final med miljoner i prispengar

asg.. roligt att finalen är i det landet. Polackerna är ju kända för att va världens sämsta spelare i world of tanks.
siemka.

Medlem

Det är nog dom och Tyskarna som står för den större spelarbasen på de Europeiska servrarna dock, vilket gör det något förståeligt.

Medlem
Skrivet av doom:

asg.. roligt att finalen är i det landet. Polackerna är ju kända för att va världens sämsta spelare i world of tanks.
siemka.

SIEMKA PL?

Alltid dessa tomater från polen med en winrate på 37% samt WN8 på 400. Dessa sitter också alltid i E100 och har vad jag har förstått det dött sin väg genom alla tiers upp till 10 för att sedan bli krossad där och gnälla på "OP tanks"

Så Indeed komiskt att det hålls i polen.

Medlem

14 åriga PL tomater är värst...jävla skitspelare. och winrate på 37% e ju fan bra för att vara PL. Och varför har dom gold ammo även i tier 2....

Medlem

Skönt att höra att det inte är bara jag som tänker i samma banor om dessa polacker (ja, forna öststartare i allmänhet...). Det har gått så långt att jag lagt ned WoT-spelandet helt bara för dessa tomater som förstör med sitt usla spel (och själviska sätt). Jag orkar bara inte med dom längre.... Lite synd eftersom spelet är kul för övrigt.

Medlem

Galet att det här är så stort inom e-sportandet!
Har spelat några hundratal timmar själv även om jag avskyr spelmekaniken!
HATAR! att man inte ser något bara för att föremålet är 400m bort och din tank bara "ser" 350m..

Skrivet av Capitan:

Skönt att höra att det inte är bara jag som tänker i samma banor om dessa polacker (ja, forna össtartare i allmänhet...). Det har gått så långt att jag lagt ned WoT-spelandet helt bara för dessa tomater som förstör med sitt usla spel (och själviska sätt). Jag orkar bara inte med dom längre.... Lite synd eftersom spelet är kul för övrigt.

Vad säger ni? Rasister hela bunten? Värdegrund..

Nee vi vet ju alla hur det är att ha och göra med diverse ryssar i online gaming..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ja maken till otrevligt folk man kan möta från öst. Det är en hel del matcher man bara ragequitat.


signatur

Jäh!

Medlem

Tacka fan att rasistiska idioter slutar spela WoT. Spelar hellre rundor med "polska noobs" än med självupptagna stats-kräk. För övrigt så har jag mött fler som är dåliga på WoT som är inte från Polen.

Medlem

Näe, så är det inte.


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Tacka fan att rasistiska idioter slutar spela WoT. Spelar hellre rundor med "polska noobs" än med självupptagna stats-kräk. För övrigt så har jag mött fler som är dåliga på WoT som är inte från Polen.

Det kan ju inte vara möjligt

1
Skriv svar