Mitt bidrag.

Mitt bidrag.

En gång i tiden tävlade Chefredaktör Bennet ut något, jag minns inte vad. Men tävlingen gick ut på att skapa den bästa Bloggbaner till Redaktionens egna Blogg "Red-logg".

Trots att jag inte är nöjd och har skrivit en hel checklista med fel jag skulle vilja rätta till, så har ni nu här chansen att se mitt bidrag.

Jag gillar att vara lekfull i mina collage.

Sen från en tid långt innan den så frågade Fargo om jag skulle vilja göra hanns bloggbaner,
Något Jazzigt, för att Jazz äger! Det gör det visst! Sen fick jag leka runt som jag ville.
Även här har jag en lista med ändringar jag skulle vilja göra, för man blir bättre med tiden.

Resultat:

Manny Calavera med ser sin patriotiska chans när han ser den gamla Brittiska uppmaningen till att Odla sin egen mat, för krigstider är bistra tider och arbetskrävande för Liemannen, så även Manny längtar efter lättare tider, Vilket Duke Ellington nog blir glad för då han blickar snett mot Lien.

Inte mina bästa bilder men skillnaden var att de var roligare att göra. Tyvärr har jag ingen tid eller ork eller ens lust att hålla på med Photoshop om jag inte måste. Det var bättre förr.

Vad tycks?

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Mitt bidrag.

I like it!

Tackar ^^


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar