Kvällslektyr!

Kvällslektyr!

Jimmy! JimyJim! JIMPA! HEY VILDIS!

Jag håller på att rensa ur familjens förråd, och jag känner mig som en av figurerna ur "Storage Wars".

"Jag visste så fort jag såg förrådet, att det var mitt, och ingen bjöd över eftersom ingen var där för att buda, så innan vi fortsätter var jag bara tvungen att snabbt smita iväg och se vad jag faktiskt redan ägde."

Hittade en pärm med gamla tidningar och flyttkartonger fulla med Lego, Gamla leksaker, möbler i massor etc.

Men jag bara vet att några kommer tänka tillbaka på detta för jag kan inte ha varit den enda som fick värsta Dinosauriefebern när det började snackas om Jurrasic Park.
Runt den tiden ville man bli arkeolog eller paleontolog och allt snack runt omkring påverkade en. Men med tiden tynade den önskan bort...djävla spelintresse

Alternativ titel: WildThing: Grön av avund!

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Kvällslektyr!

Har samma samling och det cool självlysande t-rex skelettet

Medlem

Amagawd, den där tidningen hade jag några ex av som liten parvel. Vill du bli av med dom så vet du vart du ska vända dig

Edit: Bara för det så måste jag nästan pubba bilder på min JP samling. Har under det senaste året samlat ihop en del roliga samlarstoff


signatur

Videomupp

Gör det! LOVA!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar