Betatesta Wildstar!

Robot
Betatesta Wildstar!

FZ ger dig chansen att delta i helgens slutna betatestning – hämta en nyckel nu.

#wildstar, #carbine-studios


Medlem
Betatesta Wildstar!

"avboka lördagspizzan"? Tvärt om menar du? Ingen tid att laga mat, eller menar du ingen tid att äta heller?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör
Skrivet av conthox:

"avboka lördagspizzan"? Tvärt om menar du? Ingen tid att laga mat, eller menar du ingen tid att äta heller?

Som om du skulle ha tid att äta ...


signatur
Medlem
Medlem

Danke! Vill ha en till min vän med, någon som inte behöver sin key?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av conthox:

"avboka lördagspizzan"? Tvärt om menar du? Ingen tid att laga mat, eller menar du ingen tid att äta heller?

Som om du skulle ha tid att äta ...

Du har rätt. Det handlar givetsvis om prioriteringar. Om något viktigt dyker upp så får annat stå åt sidan.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör
Skrivet av b0ne:

Danke! Vill ha en till min vän med, någon som inte behöver sin key?

Din vän är inte din vän om han/hon inte är FZ-medlem. Rädda vänskapen!


signatur
Medlem

Ha! Denna gången fick jag allt en nyckel!!

Medlem

Man kan ju alltid mixa pizzan så den går att dricka! Allt för att spara tid till spelandet.


signatur
Medlem
Medlem
Medlem

Får väl ge det ett försökt till

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Man kan ju alltid mixa pizzan så den går att dricka! Allt för att spara tid till spelandet.

Done!

Medlem
Medlem

Tackar, antar jag kanske tar en titt på spelet i helgen om inte Diablo 3 tar upp all min tid... eller familjen


signatur

Är detta stress-test nyckel som ges ut?

Medlem

Tack så mycket!

Medlem

Har redan hunnit testa Wildstar. Har även hunnit testa Elder Scrolls Online.

ESO vinner med hästlängder. Har redan förbokat!

Medlem

"klockan 15:00 fredag den 21/3 och förblir öppna till klockan 07:59 måndag morgon"

Jajäklar du, då måste jag packa väskan på torsdag, för jag kommer sitta och spela detta tills på måndag morgon sedan är det dags att dra till flyget för semester i Japan.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Alltså har men haft tillgång till spelets standard beta (alltså inte stresstest utan även tillgång i veckorna) och har fått en karaktär till lvl 32+ så har man tillgång till den här betan!
http://imgur.com/UzFUlgj

Medlem
Skrivet av Moriquende:

Alltså har men haft tillgång till spelets standard beta (alltså inte stresstest utan även tillgång i veckorna) och har fått en karaktär till lvl 32+ så har man tillgång till den här betan!
http://imgur.com/UzFUlgj

är det normalt med så många beta helger innan ett storsläpp?

Medlem
Skrivet av CarniFlex:
Skrivet av Moriquende:

Alltså har men haft tillgång till spelets standard beta (alltså inte stresstest utan även tillgång i veckorna) och har fått en karaktär till lvl 32+ så har man tillgång till den här betan!
http://imgur.com/UzFUlgj

är det normalt med så många beta helger innan ett storsläpp?

Jag tror att det var CRB_Scooter, en av dem som brukar prata i deras twitch-sändningar, skrev så här på betaforumet:

"This weekend is NOT a Stress Test.

This weekend is a marketing event. You know, what the industry tends to stretch the truth a bit and call "stress tests" (I laugh at that use of the phrase!). While we will be on call, the reasons we've done all the things we've done in the past few weeks is so that we are ready for this marketing event. It should run fine, I won't taunt people for not breaking things, and everyone should have fun.

That's not to say we won't have bugs, but the few large scale problems remaining we are getting on top of in time."

Det handlade iofs om den första beta-weekenden som FZ informerade om tillsammans med Godankey, men citatet gäller fortfarande.

Det är en marknadsföringsgrej. Spela, ha trevligt, stressa inte ihjäl dig.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Stort tack FZ

Medlem

Tack och bock för betanyckeln FZ!

Skall bli intressant att få se hur de har tweakat till det sedan förra betan


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem
Medlem

oh man! jag missa denna gång också

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av b0ne:

Danke! Vill ha en till min vän med, någon som inte behöver sin key?

Din vän är inte din vän om han/hon inte är FZ-medlem. Rädda vänskapen!

Haha, helt riktigt!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag har en betanyckel om någon är sugen. Har tyvärr själv ingen tid i helgen

Medlem

Ja det där var inget vidare... hade lika gärna kunnat vara en Wow expansion...

Medlem

There is a new Wildstar community on facebook for you guys how want to join: https://www.facebook.com/groups/273144919519289/

12
Skriv svar