Lanseringstrailer för Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

Robot
Medlem
Lanseringstrailer för Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

Tycker det ser verkligt ut med hur de rör på sig

Medlem

Känns som en ny era... en annan snake än vad vi trogna fans är vana vid... fan också....


signatur

Sim-Racing

Medlem

Blev ett köp idag till min xbox one. Ska nog lira det ikväll (:

Är inte detta ett väldigt kort spel?


signatur

Playstation 4 guru

Medlem
Skrivet av karlmosenbacher:

Är inte detta ett väldigt kort spel?

Genomspelningar har skett på 10min och ändå belönats med S rank. För $40...

Det här lockar inte precis mig till köp.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Ha bara med i åtanke att ni kan spela igenom MGS4 på 90min.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av matte89:

Ha bara med i åtanke att ni kan spela igenom MGS4 på 90min.

Jag har för mig att Morrowind går att klara på fem minuter?

Medlem

"Säg adjö till allt socialt umgänge i ungefär två timmar."

Det där uttalandet är BULLSHIT, det kan vara betydligt kortare, om du bara skall köra normal och göra det som krävs för att gå vidare.

Kör hard, ingen checkpoint, utan bara restart mission, samla på dig allting du kan, döda INGEN, leta hemligheter och du har lätt 10 timmar framför dig om inte längre, jag dammsuger banan med alla sidouppdrag och är uppe i 14 timmar snart, och då är jag inte klar. hahahah, men jag har iaf S på några nivåer.

Medlem

Tycker att det ser grymt häftigt ut. Kan knappt vara någonstans på nätet nu eftersom jag är rädd för spoilers. Har längtat efter detta grymt länge nu. Kommer spela skiten ur Ground Zeroes!

Medlem

gosh MGS serien ärju helt underbar alltså! Mene blir nog tyvärr att kolla igenom ett gameplay på youtube för denna gången. Dock att man inte hör David hayter som snake längre var lite av en shock för min del men keither sutherland lär nog göra bra ifrån sig! Have fun ni som tänker köra detta jag tror ni inte blir besvikna iaf!

eld
Medlem

MGS5: hemligheter och sidequests

1
Skriv svar