Paradox ger ut Pillars of Eternity

Robot
Paradox ger ut Pillars of Eternity

Något måste skicka ut alla Kickstarter-tröjor, menar Paradox-chefen Fredrik Wester.

#nyhetstips, #paradox-interactive, #pillars-of-eternity, #obsidian-entertainment


Medlem
Paradox ger ut Pillars of Eternity

Varför läste jag "Prodigy ger ut Pillars of Eternity"... ô.O


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Till skillnad från andra så tror jag faktiskt på när Paradox säger att de som utgivare inte kommer lägga sig i utvecklingen.

Spelet vilar i bra händer.

Medlem

Både Paradox och Obsidian har ju rykte om sig att släppa bra, men buggiga spel, så det låter ju som en match made in heaven! Jag tror dock att det blir super, då båda jobbar hårt på att komma ifrån den stämpeln. Två av mina absoluta favoriter i spelvärlden!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MiLeS:

Varför läste jag "Prodigy ger ut Pillars of Eternity"... ô.O

Marknadsföringsturné med Keith Flint och grabbarna. Leeroy Thornhill som DLC-karaktär. Sign me up!


signatur
Medlem

– Ja, det här är två jämspelta, fristående aktörer som samarbetar för att det ska bli bra för båda. Jag hoppas att det ska fortsätta många år till och omfatta betydligt fler spel än det här.

http://it24.idg.se/2.2275/1.552061/storskalp-for-svenska-para...

Ja han är verkligen inte ensam om den förhoppningen.

Edit: typo

Medlem

Hoppas nu bara att det blir ett färdigt spel istället för en buggfest. Jag gillar Obsidians produkter högt och rent men generellt skulle de må gott av litet mer polish innan släpp.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Ser fram väldigt mycket mot Pillars. Oavsett vem som ger ut det.. Men som sagt, någon måste skicka ut alla T-shirts.

1
Skriv svar