Ögongodis från Unreal Engine 4

Robot
Ögongodis från Unreal Engine 4

Epic släpper lös sin nya spelmotor - skjuter Unreal Tournament-drömmar i sank.

#epic-games


Medlem
Ögongodis från Unreal Engine 4

Inget nytt Unreal Tournament, fan vad sweeneygt!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Monstertarzan:

Inget nytt Unreal Tournament, fan vad sweeneygt!

Det hade varit... episkt!


signatur
Inaktiv

Haha, Nvidia effekten var lika sorglig som alltid...

Medlem

Fallout 4 PLEASE

Medlem

Det kanske blir ett Fallout online, precis som det blev nu med Eldor scrolls. Det är faktiskt Bethesda vi talar om nu och med de vet man inte hur det kommer att bli då de är hemlighetsfulla med deras projekt.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Ska det inte vara "Under sin presentation på GDC berättar han att de INTE arbetar på något nytt Unreal Tournament"?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kolan:

Ska det inte vara "Under sin presentation på GDC berättar han att de INTE arbetar på något nytt Unreal Tournament"?

Det hade ju varit bättre


signatur
Medlem

Ok, nu vet jag inte hur det ligger till. Är det påväg ett nytt UT? Även om det sista inte var mycket att hänga i julgranen så kan man ju alltid hoppas på att det kommer ett som liknar det från 1999, vilket jag för övrigt fortfarande spelar :).

Medlem
Skrivet av The Gamer:

Det kanske blir ett Fallout online, precis som det blev nu med Eldor scrolls.

Zenimax får nog kalla fötter när TESO goes titanic...

On topic: Höga förhoppningar på UE4! Och Sweeney är för härlig.

Medlem
Skrivet av FZ.se:

Under sin presentationen på GDC berättar han att de inte arbetar på något nytt Unreal Tournament...

Djävlars...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem
Skrivet av Kolan:

Ok, nu vet jag inte hur det ligger till. Är det påväg ett nytt UT? Även om det sista inte var mycket att hänga i julgranen så kan man ju alltid hoppas på att det kommer ett som liknar det från 1999, vilket jag för övrigt fortfarande spelar :).

mm, UT99 va grejer det!
Är det någe drag i den communityn? Finns det aktiva klaner?

Medlem
Skrivet av zidog:
Skrivet av Kolan:

Ok, nu vet jag inte hur det ligger till. Är det påväg ett nytt UT? Även om det sista inte var mycket att hänga i julgranen så kan man ju alltid hoppas på att det kommer ett som liknar det från 1999, vilket jag för övrigt fortfarande spelar :).

mm, UT99 va grejer det!
Är det någe drag i den communityn? Finns det aktiva klaner?

Vet faktiskt inte hur det ligger till just nu när Clanbase inte finns längre. Men turneringar anordnas nog fortfarande.

Geeks Gaming

Lite tråkigt att dom inte släpper en gratis version av motorn som med UE3 Hade gärna velat pilla lite på de.

Medlem

Vackert som satan, effektivare och kraftfullare utvecklarverktyg gör förhoppningsvis att spelutvecklarna kan lägga en större del av tiden och resurserna på att polera. Ser fram emot spel som verkligen använder sig av de features UE4 bär med sig/förbättrar från tidigare iterationer.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Laddar ner UE4 nu


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Inte många andra utvecklare som släpper sin nya grafikmotor innan ens några stora spel kommit i motorn, mkt kudos till Epic för detta. Visst det är en prenumerationskostnad, men 19$ per månad är inte alltför mkt begärt med tanke på vad man får.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar