Disciplin!

Flakmonkey
Disciplin!

Möte med kvarlämnade godsaker på bordet...

#blogg

Medlem
Disciplin!

Om nom nom


signatur
Medlem

Mm, päron. Gud va gott.

Flakmonkey
Skrivet av Bennii:

Mm, päron. Gud va gott.

Tyvärr var det såna där mjuka päron så det fick bli bananer istället... Viktiga var ju att jag höll mig borta från dammsugarna

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Bennii:

Mm, päron. Gud va gott.

Tyvärr var det såna där mjuka päron så det fick bli bananer istället... Viktiga var ju att jag höll mig borta från dammsugarna

Det är ju mjuka dom ska vara
Så att det rinner päronsaft över hela ansiktet och skägget


signatur
Medlem
Skrivet av Torakan:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Bennii:

Mm, päron. Gud va gott.

Tyvärr var det såna där mjuka päron så det fick bli bananer istället... Viktiga var ju att jag höll mig borta från dammsugarna

Det är ju mjuka dom ska vara
Så att det rinner päronsaft över hela ansiktet och skägget

Jag måste hålla med dig, Torakan. Om man kan äta ett päron utan att bli helt grisig i ansiktet av fruktsaft så var inte frukten mogen.

KoP
Medlem

Livet är för kort för att inte njuta av en dammsugare eller två ibland.

Medlem

Åh gud vad sugen man blir!

Minns när jag och en polare för länge sen fick för oss att köpa varsitt 20-pack dammsugare... och konsumerade det på lite drygt 5-6h. Magen mådde inte bra i dagar efteråt, men det var så värt det.

Flakmonkey
Skrivet av KoP:

Livet är för kort för att inte njuta av en dammsugare eller två ibland.

Problemet för mig är att jag inte bara kan njuta av en eller två om jag väl drar igång. Det som gjorde att jag hamnade i livssituation som jag tog många av mina "bästa år". Bättre att inte öppna dörren dit i onödan

ZF
Medlem

enligt de flesta kostcirklar rekommenderas att tre stycken av dom gröna bör ätas dagligen. så dammsugare är mao lugnt.

Inaktiv

TYVÄRR SÅ SKULLE JAG GE EFTER FÖR MITT SOCKERMISSBRUK MEN JAG JÄMMNAR UT DET I ANDRA ÄNDAN MED LÅNGPROMENADER 3-5 DAGAR I VECKAN,2-3 TIMMAR:)

1
Skriv svar