Dödslängtan...

Medlem
Dödslängtan...

måste jag ha, för jag köpte nyss Dark Souls 2.

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Dödslängtan...

Vad vore livet utan lite död. Eller mycket?


signatur

hahaha tänkte exakt att du köpt det...ps billiga handkontroller finns för det mesta på webhallen:D


signatur

New life, New hope

Inaktiv
Skrivet av kalle.lindestrom:

hahaha tänkte exakt att du köpt det...ps billiga handkontroller finns för det mesta på webhallen:D

Vill du ha en dyr handkontroll (ca 600 kr) så kan jag varmt rekommendera en Dualshock 4. Köpte min för några dagar sedan för att använda till PCn och den fungerar riktigt bra. Touchpaden kan man aktivera som mus vilket är skönt om man sitter i soffan och har TVn kopplad till datorn.

Edit: Jag skaffade Dark Souls för några dagar sedan och har tydligen redan spelat 7 timmar och trotts att jag dör hela tiden så är det riktigt roligt måste jag säga. Var inte så intresserad av spelet tidigare och hade inte kollat några gameplays men så blev det rekommenderat till mig och jag köpte det för 100 kr på GMG och det är faktiskt riktigt jäkla roligt så rekommenderar det starkt

Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av kalle.lindestrom:

hahaha tänkte exakt att du köpt det...ps billiga handkontroller finns för det mesta på webhallen:D

Vill du ha en dyr handkontroll (ca 600 kr) så kan jag varmt rekommendera en Dualshock 4.

Fast Kalle kanske rekommenderade en billig då en del i ren frustration tenderar att pajja kontrollerna...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Mysigt spel! Lyckats döda första bossen nu tog ett bra tag, var nere på halva hälsopoolen för att han tog mitt liv ett par gånger. Dog av en vindpust då.. Så till sist fick jag göra mig levande igen. Bra mycket svårare än Demon / Dark souls 1 tycker jag, änsålänge iallafall.

Medlem

är frälst...och då har jag bara spelat i ca 2h:)

1
Skriv svar