Spela Payday 2 gratis i helgen

Robot
Spela Payday 2 gratis i helgen

Kratta ihop tre kompisar, såga av hagelbrakarna och ladda för en helg fylld av rån.

#payday-2


Medlem
Spela Payday 2 gratis i helgen

Borde vara ett utmärkt tillfälle att få igång FZ gruppen på Steam och lira det här

Medlem

Tack för den nyheten, vi ses på Måndag.

Medlem

Kul. Bara en grej som stör mig i spelet. Varför kan jag inte bara köpa vilket jäkla vapen jag vill? Avskyr linjär upplåsning


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Spelet är även på steams helg-rea för 9.99€

Medlem

Ska lätt testas!

Medlem
Skrivet av skauninG:

Kul. Bara en grej som stör mig i spelet. Varför kan jag inte bara köpa vilket jäkla vapen jag vill? Avskyr linjär upplåsning

Håller med, kombination av pengakravet + xpkravet blir lite mycket.

Efter 5 timmars test med polare så blev vi lite besvikna. Mindre variation och taktik än vad vi hade väntat oss. Nästan ingen tutorial dessutom :/

Medlem

Tycker det är i princip omöjligt att få nån finess på det man gör, det blir nästan alltid shoot out med polisen.

Medlem
Skrivet av shelter:

Tycker det är i princip omöjligt att få nån finess på det man gör, det blir nästan alltid shoot out med polisen.

5 timmar till idag med alla på skype så klarade vi att göra ett bankrån och juvelbutiken helt utan att få igång alarm. Krävs koordination och en del trial and error dock, allt är inte uppenbart och finns en del intressanta buggar.

1
Skriv svar