Rykte: Far Cry 4 utspelar sig i Himalaya

Robot
Medlem
Rykte: Far Cry 4 utspelar sig i Himalaya

Det här hörde jag någonstans för flera månader sen? :s


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Det här ryktet om Himalaya har surrat på intranätet sedan början av Februari. Det är varken nytt eller hett.

Jag tror t.o.m att jag läst något om det här på FZ men jag kan minnas fel.

Medlem
Skrivet av dotque:

Det här hörde jag någonstans för flera månader sen? :s

Skrivet av Bennii:

Det här ryktet om Himalaya har surrat på intranätet sedan början av Februari. Det är varken nytt eller hett.

Jag tror t.o.m att jag läst något om det här på FZ men jag kan minnas fel.

"Det kyliga ryktet har cirkulerat tidigare, och den här gången är det nya källor som talat ut hos Eurogamer."


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av dotque:

Det här hörde jag någonstans för flera månader sen? :s

Skrivet av Bennii:

Det här ryktet om Himalaya har surrat på intranätet sedan början av Februari. Det är varken nytt eller hett.

Jag tror t.o.m att jag läst något om det här på FZ men jag kan minnas fel.

"Det kyliga ryktet har cirkulerat tidigare, och den här gången är det nya källor som talat ut hos Eurogamer."

Går det inte att sammanfatta i rubriken så är jag inte intresserad. (M.a.o jag läste inte nyheten utan försökte bara vara näsvis)

Medlem

Blir väl som väntat likt föregångaren men man spelar/köper det när det kommer. Tex BF serien är ju samma sak fast nya miljöer/banor så varför inte.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av dotque:

Det här hörde jag någonstans för flera månader sen? :s

Skrivet av Bennii:

Det här ryktet om Himalaya har surrat på intranätet sedan början av Februari. Det är varken nytt eller hett.

Jag tror t.o.m att jag läst något om det här på FZ men jag kan minnas fel.

"Det kyliga ryktet har cirkulerat tidigare, och den här gången är det nya källor som talat ut hos Eurogamer."

Går det inte att sammanfatta i rubriken så är jag inte intresserad. (M.a.o jag läste inte nyheten utan försökte bara vara näsvis)

näsvis i onödan

Medlem

Härligt! 3an var betydligt bättre än 2an. Himalaya är ascoolt. Kan bli riktigt bra

Geeks Gaming

Hoppas dom fixar sin jävla multiplayer... världens bästa level editor men gick ju inte spela för 5 öre på p2p

Medlem

krävs dock roligare mp eller slopa mp och göra ett coop mode bara.

Medlem

Hur många elefanter finns det i himalaya? : p

Trevligt, skönt att slippa solen ett tag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av virror:

Hur många elefanter finns det i himalaya? : p

Den indiska elefanten finns i nordöstra Indien, som är en del av Himalaya. Himalaya är mer än bara Everest och snötäckta toppar. Vilket är en av anledningarna till att det kan bli en bra scen för ett spel som Far Cry.

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av dotque:

Det här hörde jag någonstans för flera månader sen? :s

Skrivet av Bennii:

Det här ryktet om Himalaya har surrat på intranätet sedan början av Februari. Det är varken nytt eller hett.

Jag tror t.o.m att jag läst något om det här på FZ men jag kan minnas fel.

"Det kyliga ryktet har cirkulerat tidigare, och den här gången är det nya källor som talat ut hos Eurogamer."

Ja, bara ytterligare en sak som säger vilken fruktansvärt meningslös artikel detta var. Rena aftonbladet!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Rida på en Mammut vore ju kul!
Nä, nu har jag tröttnat på den här serien. För mycket att springa runt efter skitsaker.


signatur

autograph

Medlem

Låter ganska intressant. Jag skulle nog köpa, Far Cry 3 var mycket bra om man bortser from spelets vidriga U.I.

Gäsp. Ge mig en uppföljare till Far Cry 3: Blood Dragon istället.

Medlem

E3, då kommer de visa en snygg trailer som inte kommer att ha särskilt mycket med slutprodukten att göra.

KoP
Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av dotque:

Det här hörde jag någonstans för flera månader sen? :s

Skrivet av Bennii:

Det här ryktet om Himalaya har surrat på intranätet sedan början av Februari. Det är varken nytt eller hett.

Jag tror t.o.m att jag läst något om det här på FZ men jag kan minnas fel.

"Det kyliga ryktet har cirkulerat tidigare, och den här gången är det nya källor som talat ut hos Eurogamer."

Ja, bara ytterligare en sak som säger vilken fruktansvärt meningslös artikel detta var. Rena aftonbladet!

Det tycker jag inte. Hade totalt missat detta rykte så detta kom som en nyhet för mig iaf. Någon annan?

Skrivet av HimmelReich:

Låter ganska intressant. Jag skulle nog köpa, Far Cry 3 var mycket bra om man bortser from spelets vidriga U.I.

Instämmer till fullo, men själva spelet var riktigt bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

tyckte far cry 3 sög, blev ganska långtråkigt efter ett tag

Medlem

Elefantastiskt!

Medlem

"Det kyliga ryktet har cirkulerat tidigare, och den här gången är det nya källor som talat ut hos Eurogamer. Enligt dem ska spelet släppas till PC, Xbox One och Playstation 4 under första halvåret av 2015. Det är oklart om versioner till Playstation 3 och Xbox 360 är under utveckling. "

Varför inte ens nämna Wii U? Det är ju Ubisoft som ligger bakom, och de har släppt väldigt mycket till Wii U.

Inaktiv
Skrivet av KoP:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av dotque:

Det här hörde jag någonstans för flera månader sen? :s

Skrivet av Bennii:

Det här ryktet om Himalaya har surrat på intranätet sedan början av Februari. Det är varken nytt eller hett.

Jag tror t.o.m att jag läst något om det här på FZ men jag kan minnas fel.

"Det kyliga ryktet har cirkulerat tidigare, och den här gången är det nya källor som talat ut hos Eurogamer."

Ja, bara ytterligare en sak som säger vilken fruktansvärt meningslös artikel detta var. Rena aftonbladet!

Det tycker jag inte. Hade totalt missat detta rykte så detta kom som en nyhet för mig iaf. Någon annan?

Same here.

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Låter gay, inte intressant för fem öre, skall man vara slav oxå och bära bagage kanske?

Och gay=dåligt därför att?

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Låter gay, inte intressant för fem öre, skall man vara slav oxå och bära bagage kanske?

Så Far Cry 4 är homosexuellt och alla asiater i Himalaya är slavar som bär runt på en massa bagage? Tolkar jag dig rätt nu?

Medlem

Finns inget tråkigare än snö banor. Vitt vitt vitt vitt :/


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Finns inget tråkigare än snö banor. Vitt vitt vitt vitt :/

tur att det finns mer än snö i Himalaya då.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av IceMan:

Finns inget tråkigare än snö banor. Vitt vitt vitt vitt :/

Det här är Himalaya:

Det här är också Himalaya:

Så, inte bara snö med andra ord. Snarare ett omväxlande och passande landskap för ett spel.

12
Skriv svar