Ubisoft bekräftar Assassin's Creed: Unity

Robot
Ubisoft bekräftar Assassin's Creed: Unity

Ryktet stämde, nästa Assassin's Creed besöker Paris årgång 1789.

#ubisoft, #assassins-creed-unity


Medlem
Ubisoft bekräftar Assassin's Creed: Unity

Holy. Mother. Of. God.

Medlem

Klart man förväntade sig att dom skulle göra ett spel om franska revolutionen någon gång...men måste det ske nu? De senaste tre spelen har utspelat sig under 1700-talet, vore fräscht med ett annat stycke historia för tillfället


signatur

Game long and prosper

Medlem

Räcker det inte snart?


signatur

Niet.

Medlem

Ubisoft har lärt sig av skaparna av Call of Duty märker jag.

Medlem

Så länge de levererar så som de brukar så ser jag inga problem!!!, ni som tycker det borde räcker varför inte bara skita it??

Medlem

Vad vad det jag sa för 3 år sedan?

Viva la France. Viva la revolution!

Medlem

Det kanske bara är utvecklat i Unity?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Theade:

Räcker det inte snart?

Varför då? Så länge spelen är bra får de släppa hur många som helst. AC Black Flag var ett riktigt riktigt bra spel och det första AC jag spelat sen 2:an. Ubisoft får gärna fortsätta med samma vara.

Medlem

Är det INGEN här som har sett trailern? Det ser helt SINNESSJUKT ut.
INGEN som märkt att det där inte är ett rendering utan i själva motorn?

Medlem

helt jävla sjukt vad snyggt det är. längtar verkligen nu efter att få springa runt och upptäcka allt. undrar om det kanske är snowdrop engine dom använder


signatur

God is dead

Medlem
Medlem
Skrivet av Sanazin:

Är det INGEN här som har sett trailern? Det ser helt SINNESSJUKT ut.
INGEN som märkt att det där inte är ett rendering utan i själva motorn?

Haha synd bara att det inte kommer var a i närheten av det där när spelet väl kommer


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Klaga inte nu era torrbollar


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Sanazin:

Är det INGEN här som har sett trailern? Det ser helt SINNESSJUKT ut.
INGEN som märkt att det där inte är ett rendering utan i själva motorn?

Haha synd bara att det inte kommer var a i närheten av det där när spelet väl kommer

Med tanke på att dom inte utvecklar det till PS3 och 360, så har dom inte lika många begränsningar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Seraium:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Sanazin:

Är det INGEN här som har sett trailern? Det ser helt SINNESSJUKT ut.
INGEN som märkt att det där inte är ett rendering utan i själva motorn?

Haha synd bara att det inte kommer var a i närheten av det där när spelet väl kommer

Med tanke på att dom inte utvecklar det till PS3 och 360, så har dom inte lika många begränsningar.

Haha spelar ingen roll, dags att komma tillbaka till verkligheten nu!

EDIT, nej inte lika många om vi bortser från den gemensamma klena hårdvaran!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Har inte hängt med så värst mycket om alla rykten och sånt kring Assassins' Creed: Unity. Är det ACV(5) eller är det Assassins' Creed 4: Unity?

Medlem

Bara för PS4, xbone o pc? bäst att dom tar vara på kraften då

Medlem

Inte lirat ett enda Ass spel ännu, men har 3an och 4an kanske ska ta o testa

Medlem

Jag är nyfiken på vad Parkour Up och Parkour Down har för påverkan på rörelsemönstret.
När du springer i Unity har du de valen på två knappar.

Inaktiv
Skrivet av Warfighter320:

Så länge de levererar så som de brukar så ser jag inga problem!!!, ni som tycker det borde räcker varför inte bara skita it??

Eftersom CoD säljer 10+ på varje spel... ska vi säga att dom levererar då?

Medlem

Skulle väl va kul att se nåt under Sverige tiden i Assassin's Creed

Medlem

Hoppas på något från den industriella revolutionen nån gång, det var en intressant tidsperiod med mkt konflikter och ny teknik.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Assasins creed i all ära... men jag tycker combaten har blivit lite väl stel, känns som om det har varit samma sen AC1 nästan. Du mashar bara 2 knappar och kanske gör ett smygkill ibland.

Men i övrigt så tycker jag inte att det gör något att dom släpper ett varje år, dom har ju vart i produktion mycket längre än så. Så länge kvaliten är kvar i spelen så är det kul med ett nytt AC med täta intervaller.

Nästa Assasins Creed hoppas jag dock utspelar sig i japan, tänk att få springa omkring med katana

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Är det INGEN här som har sett trailern? Det ser helt SINNESSJUKT ut.
INGEN som märkt att det där inte är ett rendering utan i själva motorn?

http://www.youtube.com/watch?v=6lGXDM3LGnk

http://www.youtube.com/watch?v=mqnAbRpyqfI

http://www.youtube.com/watch?v=wBGIi9VA_AI

Det var också i själva motorn.

Medlem
Skrivet av Javas:

Klart man förväntade sig att dom skulle göra ett spel om franska revolutionen någon gång...men måste det ske nu? De senaste tre spelen har utspelat sig under 1700-talet, vore fräscht med ett annat stycke historia för tillfället

Håller med. Men Copy+Paste går snabbare :P.

Skrivet av Chomag:
Skrivet av Theade:

Räcker det inte snart?

.. AC Black Flag var ett "riktigt riktigt bra spel" ...

Haha :D. Jag antar vad man jämför med, annars så var Blackflag ett helt ok spel.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Warfighter320:

Så länge de levererar så som de brukar så ser jag inga problem!!!, ni som tycker det borde räcker varför inte bara skita it??

Eftersom CoD säljer 10+ på varje spel... ska vi säga att dom levererar då?

Fast nu pratar vi om ac och vad är försäljningssigfror relevant någonstans? Saken är den att ac levererar bra spel. Vf inte då sälja fler....

Medlem
Skrivet av Rizzt:

Vad vad det jag sa för 3 år sedan?

Viva la France. Viva la revolution!

Det var många som förväntade sig att trean skulle utspelas under franska revolutionen. Hade varit så mycket bättre än den amerikanska.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Sanazin:

Är det INGEN här som har sett trailern? Det ser helt SINNESSJUKT ut.
INGEN som märkt att det där inte är ett rendering utan i själva motorn?

http://www.youtube.com/watch?v=6lGXDM3LGnk

http://www.youtube.com/watch?v=mqnAbRpyqfI

http://www.youtube.com/watch?v=wBGIi9VA_AI

Det var också i själva motorn.

Tänk efter lite nu. Alla de spel som du länkade har inte utvecklats till ett enda systems tre iterationer utan snarare tre helt olika system. PC/PS4/XO är den gemensamma nämnare som krävts för att utvecklare skall ha resursen att lägga mer krut på optimering och för att utvinna all potentiell kraft av vartdera system, de är helt enkelt väldigt lika i sig. Men lägger du därefter till två helt andra system som skiljer sig markant, nämligen 360 & PS3, så får du kompromissa något rejält.

Det är inte endast hårdvaran som man utvecklar till som är den avgörande faktorn utan även motorn. Man kan inte blunda för det faktum att i och med trailern i nyhetsartikeln så har Ubisoft även annonserat en helt ny spelmotor, utan tidigare rykten eller spekulationer. En spelmotor som har sitt fokus på next-gen och inte är endast en iteration av en spelmotor som används till 360/PS3. Man kan förvänta sig att bara detta kommer att leda till en stor förändring.
Glöm inte heller att de spelmotorer som har annonserats för next-gen har imponerat något oerhört. I framtiden har du idTech, UE4, SnowDrop, Frosite och nästa iteration av CryEngine.

Medlem

Bra att någon äntligen fattar att man ska skita i de gamla konsollerna och bara köra PC/PS4/XB1.

Hoppas detta kommer bli grymt!

Älskade 4an, hatade 3an (pga totalt värdelös optimering till PC gick fan inte över 30fps) de andra spelen var asnice!


signatur

Ducati Streetfighter 848

12
Skriv svar