Sheldons klädvikare

Flakmonkey
Sheldons klädvikare

Ända sedan jag såg Sheldon använda den i Big Bang Theory har jag velat pröva på den så när jag idag såg att den inte kostade mer än 50 kr på Webhallen så var jag bara tvungen att köpa den. Jag skulle ju ändå dit för att köpa andra nödvändiga saker. Testade den givetvis så fort jag kom hem och den fungerar faktiskt riktigt bra. Självklart går det att vika kläder utan den här plastmojängen men eftersom jag aldrig tycks få till det så kommer definitivt fortsätta använda den

#blogg

Medlem
Sheldons klädvikare

har sen några månader tillbaka, som jag fick i present.
Blir perfekta högar, även om tröjan du lagt fram är på fel håll.

Medlem

Låt oss återvända till ett av dina tidigare inlägg. Är det TMNT-tröja nr 5 jag ser överst i högen?

Inaktiv

Sådan ska jag köpa! Tack för tipset!

phi
Medlem

Kul och vettig grej som jag garanterat hade skaffat om det inte vore för att jag redan viker tröjor och t-shirts som en asiat.

Medlem

Har en Green Lantern T-shirt på tal om T-shirtar som Sheldon använder. Blev förövrigt väldigt inspirerad av ditt TMNT-inlägg att jag köpte en T-shirt jag med

Flakmonkey
Skrivet av Bennii:

Låt oss återvända till ett av dina tidigare inlägg. Är det TMNT-tröja nr 5 jag ser överst i högen?

Indeed it is

Skrivet av MMO4Life:

Har en Green Lantern T-shirt på tal om T-shirtar som Sheldon använder. Blev förövrigt väldigt inspirerad av ditt TMNT-inlägg att jag köpte en T-shirt jag med

Hmm undrar om det är för sent att få lite reklamintäkter från dem

1
Skriv svar