Överlev The Forest i maj

Robot
Medlem
Överlev The Forest i maj

Säkert köp!

Inaktiv

ge hit spelet nu! är så peppad!

Medlem

Oculus rift, på natten, surround ljud.
Pants will be shat!


signatur

Nerd? I prefer the term intelectual badass!

Medlem

Wow, jag gillar verkligen den stil och känsla de fått fram. Spelet känns som en blandning mellan LOST och tillbakablickarna i Arrow.

Nästan-givet-måste-köp!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Det där spelet och man är ett gäng vänner, alla med oculus rift är allt jag någonsin drömt om. Taggar ORCV så mycket!

Medlem

Måste provas!

Medlem

Vill verkligen inte gnälla, och uttalar mig utan att ha superkoll. Men varför skall så jävla mycket vara early access hela tiden? Fan tycker jag är med i så många early access, så jobbar de lite smått, tills jag tröttnar.

Varför inte bara släppa ett färdigt spel när det är klart? Man blir ju svintaggad på släppdatum, men nu får man uppleva den jobbiga väntan 2 ggr.

Är dock sjukt sugen på detta, hoppas det blir klart på riktigt snart.

Medlem

Jävligt taggad!

Kommer dock hålla mig långt borta från det tills Riften släppts OCH spelet har gått ur Early Access!

Med lite tur får utvecklarna bra feedback och spelet blir bättre eller blir klart snabbare i och med Early Access.

Edit:
Förresten, de tidigare trailersarna har varit mycket läskigare, i min mening.

Ju mer man visar rakt av, desto mindre läskigt. Här var det kannibalerna i spritt språngande dagsljus (och delvis med stationär kamera), det blev nästan uppenbart vilken ofärdig path finding de stora mutanterna hade.

Men men, jag kommer fortfarande skita ner mig totalt med Riften på!

Medlem
Skrivet av sitman:

Vill verkligen inte gnälla, och uttalar mig utan att ha superkoll. Men varför skall så jävla mycket vara early access hela tiden? Fan tycker jag är med i så många early access, så jobbar de lite smått, tills jag tröttnar.

Varför inte bara släppa ett färdigt spel när det är klart? Man blir ju svintaggad på släppdatum, men nu får man uppleva den jobbiga väntan 2 ggr.

Är dock sjukt sugen på detta, hoppas det blir klart på riktigt snart.

Många Early access är gjorda utav privat personer och dom vill ha ett ekonomiskt stöd för att slutföra sin produkt, men jag håller med dig att många early access jobbas på för lite så som War for the Overworld som verkar aldrig bli klar!

Inte för att klaga eller så men denna trailer samt release datumet såg jag ju för ca 4 dagar sen.

Medlem

Nån som vet om det kommer finnan multiplayer tillgängligt?

Inaktiv
Skrivet av sgt_lol:

Nån som vet om det kommer finnan multiplayer tillgängligt?

Det står på deras sida på FAQen att det inte kommer skeppas med coop men att det kommer vara högprio efter att det släppts.

EDIT: Länk till FAQ hier http://survivetheforest.com/faq/

Medlem

Fyfan panik spel

Inaktiv

Wow! O.o Säkert köp för min del också!

Medlem

Detta spel med Oculus Rift, ingår det blöja och lugnande tabletter?

Medlem

Hur kan jag aldrig har hört om det här förut. Vette fan om jag vill spela det dock, ser ut som om jag skulle klämma ut en i byxorna. Påminner mig om filmen Descent där på slutet. Det är ju en bra grej, om man vill vara läskig dvs, men jag vette fan om jag vill vara med om det igen... speciellt inte om det är interaktivt.

Jag och skräck asså... vette fan. Ser grymt ut dock.

Medlem

Will there be a peaceful mode?

Yes. You will be able to play the game as a more traditional survival/exploration simulator, with the horror elements effectively disabled.

Yeah! Ska nog våga mig på att spela med "fienderna" i alla fall för att testa men för mig personligen hade det varit roligare om de fokuserat helt på att bygga en häftig överlevnadssimulator med skogen som fiende och någon härligt diffus lore man utförskade steg för steg.

Medlem
Skrivet av tirim4:

Will there be a peaceful mode?

Yes. You will be able to play the game as a more traditional survival/exploration simulator, with the horror elements effectively disabled.

Yeah! Ska nog våga mig på att spela med "fienderna" i alla fall för att testa men för mig personligen hade det varit roligare om de fokuserat helt på att bygga en häftig överlevnadssimulator med skogen som fiende och någon härligt diffus lore man utförskade steg för steg.

Härligt! Satt just och tänkte när jag såg fiske-delen att det vore grymt med en version utan monster också. Tack för infon!

Medlem
Skrivet av Cliffie:

Påminner mig om filmen Decent där på slutet.

Vilken film menar du? Du menar inte "Descent" eller något sådant? Har den mutanter? Du kanske kan länka mig

Och PS, första och andra trailern är MYCKET mer stämningsfulla än den du just såg.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Cliffie:

Påminner mig om filmen Decent där på slutet.

Vilken film menar du? Du menar inte "Descent" eller något sådant? Har den mutanter? Du kanske kan länka mig

Och PS, första och andra trailern är MYCKET mer stämningsfulla än den du just såg.

https://www.youtube.com/embed/4qTtVMM3uqQ

https://www.youtube.com/embed/KwImGYR2rwg

Jo, jag menade Descent, kan bara inte riktigt skriva ibland. D :
http://www.imdb.com/title/tt0435625/?ref_=fn_al_tt_1

Medlem

Finns det COOP? Kommer aldrig våga spela detta själv.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Finns det COOP? Kommer aldrig våga spela detta själv.

Yep, coop efter release... Står ovan.

Medlem

Nej, inte early access igen :/ Då får det bli att avvakta, förhoppningsvis så är det antingen 100% färdigt eller har tillräckligt mycket innehåll till hösten/vintern för ett köp


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar