Spana in de fyra nya Battlefield 4-banorna

Medlem
Skrivet av Jelen:

Dice är onekligen extremt bra på att göra flashiga trailers. Synd att spelen sällan lever upp till dem.

Lite som Diablo3 alltså? =P

Medlem

Är det ingen som märkt att alla banorna som först kom med spelet nyligen (efter en patch) plötsligt blivit mindre?
Jag kommer ihåg i början att banorna i BF4 var mycket större! Helt säker på det. Alltså själva slagfältet. Ytan på kartorna. Nu ser och känns omgivningen trängre. Varför?
Har DICE ändrat på kartorna, eller är det jag? Har DICE informerat varför de krympt kartorna?
Eller har jag råkat ändra i en inställning?
Nån som vet? Hjälp!


signatur

autograph

Medlem

Besviken inga ubåtar eller kryssare=(, hade hoppats på ett slag skeep som bonus för den som letar som B17 va på vissa banor i 1942.

Medlem

spelet funkar väl, flyter bra, har grym grafik och är skoj som fan för det mesta, räcker inte det massiva banor, massor med folk, total slakt och action om inte hela lagen campar då förstås. tungt spel


signatur

//monster

Medlem

Tycker inte spelet är kul tack vare att det har dragit bort från 1942 för mycket. Hoppades på med sjö strider och så, så skulle vi se mera av det gamla men så är det inte=(

ELF
Medlem

Blev inget speciellt kåt av den trailern. Kändes bara som rent koas.

Visst, jag köpte Second Assault i förrgår och det är skoj att kaosa runt lite. Men om ändå gameplayet på något vis tvingade på lite mer seriöst spelande och inte bara (LOOOOL..... RAAAMMBOOO SMASH..... TROLOLOL).
Vet att Arma 3 finns, men folk verkar vara alldeles för seriösa i den spelserien.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Hmm, inget jag betalar fullpris för. Hur funkar BF4 nu undrar man?

Jag har inga problem nuförtiden iaf. Flyter på bra och smärtfritt. Roligare att spela än 3an.

Medlem
Skrivet av Jelen:

Dice är onekligen extremt bra på att göra flashiga trailers. Synd att spelen sällan lever upp till dem.

Stämmer det inte för praktiskt taget varenda trailer nånsin?

Medlem
Skrivet av Juel91:
Skrivet av Jelen:

Dice är onekligen extremt bra på att göra flashiga trailers. Synd att spelen sällan lever upp till dem.

Stämmer det inte för praktiskt taget varenda trailer nånsin?

- Nää, det tycker jag faktiskt inte.


signatur

autograph

Naval Strike försenast till PC tyvärr:

http://goo.gl/Jw15yB


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av Juel91:
Skrivet av Jelen:

Dice är onekligen extremt bra på att göra flashiga trailers. Synd att spelen sällan lever upp till dem.

Stämmer det inte för praktiskt taget varenda trailer nånsin?

- Nää, det tycker jag faktiskt inte.

Jag vet inte vad för trailers du kollar på men det känns lite att alla trailer för praktiskt taget allt är mer flashiga än själva spelet/filmen.

12
Skriv svar