Missa inte Diablo 3-tävlingen

Robot
Missa inte Diablo 3-tävlingen

Läckra samlarutgåvor och andra diaboliska ting i prispotten!

#blizzard, #diablo-iii-reaper-of-souls


Medlem
Missa inte Diablo 3-tävlingen

Verkligen inte! Let the slaughter continue!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Håller tummarna!


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Jag är nästan mer sugen på att få veta svaret på fråga 3 än vad jag är på att vinna priset.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jo jag tror nog faktiskt att jag tar och missar den


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Jo jag tror nog faktiskt att jag tar och missar den

Kanon!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

I ärlighetens namn tycker jag det är kasst att ni har tävlingen såpass sent, skulle jag vinna vill jag ju spela på releasedagen. Och detta är ju ett återkommande problem med era speltävningar.

Medlem
Skrivet av DUNXIII:

I ärlighetens namn tycker jag det är kasst att ni har tävlingen såpass sent, skulle jag vinna vill jag ju spela på releasedagen. Och detta är ju ett återkommande problem med era speltävningar.

Man skulle ju nästan kunna tänka sig att tävlingen är riktad till folk som inte redan köpt spelet

Inaktiv
Skrivet av Sevenix:
Skrivet av DUNXIII:

I ärlighetens namn tycker jag det är kasst att ni har tävlingen såpass sent, skulle jag vinna vill jag ju spela på releasedagen. Och detta är ju ett återkommande problem med era speltävningar.

Man skulle ju nästan kunna tänka sig att tävlingen är riktad till folk som inte redan köpt spelet

Jag vill gärna spela på releasedagen, men har inte köpt spelet. Gör inte situationen bättre? Tycket såklart det är trevligt med FZ's tävlingar men detta är en nackdel.

Medlem

Tackar och tar emot collector's edition bara för att äga det! Har redan inhandlat ros! Du som vinner men vill inte ha det kan skicka upp det till mig:)

Medlem
Skrivet av Zainter:

Tackar och tar emot collector&#039;s edition bara för att äga det! Har redan inhandlat ros! Du som vinner men vill inte ha det kan skicka upp det till mig:)

Varför delta i en tävling om man inte vill ha "vinsten" är min fråga.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Hoppas på vinst.. Vore kul å slippa köpa ett spel för engång´s skull .

Medlem
Skrivet av DUNXIII:

Jag vill gärna spela på releasedagen, men har inte köpt spelet. Gör inte situationen bättre? Tycket såklart det är trevligt med FZ&#039;s tävlingar men detta är en nackdel.

Tror problemet blir när det är fysiska exemplar att FZ får in grejerna så pass sent att även om de har tävlingen tidigare så skulle de inte hinna skicka iväg vinsten i tid för releasedagen ändå.

Medlem

När får vi veta svaren då?

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

När får vi veta svaren då?

Ja, när får vi veta svaren? Mvh "har F5-at sedan midnatt".


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

1
Skriv svar