Infamous-uppföljare kan ta oss till olika eror, olika platser

Robot
Infamous-uppföljare kan ta oss till olika eror, olika platser

Sucker Punch funderar på att "göra en Assassin's Creed" med Infamous.

#sucker-punch, #infamous-second-son, #bioshock, #bioshock-infinite


Medlem
Infamous-uppföljare kan ta oss till olika eror, olika platser

Ni som har spelat alla spel i serien och kan storyn bra...låter det här vettigt? Jag har bara spelat 1an så jag har ingen aning om storyn tyder på att dessa krafter existerat tidigare i historien


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Ni som har spelat alla spel i serien och kan storyn bra...låter det här vettigt? Jag har bara spelat 1an så jag har ingen aning om storyn tyder på att dessa krafter existerat tidigare i historien

Låter vettigare än mycket annat jag hört från spelindustrin på sistonde. Infamous Second Son var väldigt kul, och att ändra era skulle inte förstöra det.

Medlem
Skrivet av Javas:

Ni som har spelat alla spel i serien och kan storyn bra...låter det här vettigt? Jag har bara spelat 1an så jag har ingen aning om storyn tyder på att dessa krafter existerat tidigare i historien

Well... Det finns ju tidresor i loren så det vore inte omöjligt egentligen.

Tycker det låter knepigt dock. Om man känner sig OP i ass-creed när man tar löpet genom en folkmassa för att utföra ett "lönnmord" så vore det närmast löjligt att sänka sig ner från ett hustak i ett regn av blixtar samtidigt som fienden står och viftar med svärd.... Nej, fortsätt framåt i tiden. Dystopi känns mer intressant än historia med den spelmekanik som finns.

Medlem

Hade varit underbart att knocka romare a la Obelix. Historiskt hade det varit lätt att använda sig av uråldriga myter- Herkules, Perseus, i antikens Grekland. Med den här idéen kan man röra sig fritt i erorna. Vilda västern hade varit kul.

Medlem

Jesus var en conduit!

Medlem
Skrivet av Margy:

Jesus var en conduit!

Haha. Jesus Sithwarrior.

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:
Skrivet av Margy:

Jesus var en conduit!

Haha. Jesus Sithwarrior.

Jesus kan komma tillbaka som en healer. Kanske ska slänga med honom i Smite som en supporthjälte?

Medlem
Skrivet av Jelen:
Skrivet av Javas:

Ni som har spelat alla spel i serien och kan storyn bra...låter det här vettigt? Jag har bara spelat 1an så jag har ingen aning om storyn tyder på att dessa krafter existerat tidigare i historien

Låter vettigare än mycket annat jag hört från spelindustrin på sistonde. Infamous Second Son var väldigt kul, och att ändra era skulle inte förstöra det.

Fick för mig att Cole var en av de första som hade krafter, men det kanske bara var så att han fick sina krafter efter bomben. Har inget emot att de vill göra det men jag gillar inte prequels för att de aldrig hänger ihop med resterande lore och ändrar på allt.

1
Skriv svar