Löjligt irriterande

Flakmonkey
Löjligt irriterande

Det finns såna där små irritationsmoment som egentligen är otroligt små, larviga och töntiga men som ändå plågar ens vardag. En sak kan var det som hände en kollega här precis, att man tar en penna ur en "pennburk", inser att den inte fungerar och konstaterar att någon måste ha insett samma sak tidigare men ändå ställt tillbaka den i burken. En annan sådan sak är det jag utsetts för precis i detta nu. Mina hörlurar har pajjat. Inget konstigt med det men det som är störande är att de inte pajjat helt utan att det är glapp i den högra hörsnäckan så när jag lyssnar på musik hoppar ljudet in och ut ur mitt öra vilket skapar en enorm irritation.

Självklart kommer det gå att lösa väldigt enkelt då jag tack vare dagens löning kan köpa ett par nya för 199 kr på teknikmagasinet, men risken är att jag hinner bli galen fram tills dess...

#blogg

Medlem
Löjligt irriterande

Jag brukar ställa tillbaka pennor som inte funkar, jag har även vid flera tillfällen kopplat ihop alla gem i en gemlåda.

Sedan ser jag även till att jag gömmer bra pennor, typ under tangentbordet eller i något fack i en låda, så ingen tar dom.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Flakmonkey
Skrivet av Hipshot:

Jag brukar ställa tillbaka pennor som inte funkar, jag har även vid flera tillfällen kopplat ihop alla gem i en gemlåda.

Sedan ser jag även till att jag gömmer bra pennor, typ under tangentbordet eller i något fack i en låda, så ingen tar dom.

Poppis bland kollegorna?

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Hipshot:

Jag brukar ställa tillbaka pennor som inte funkar, jag har även vid flera tillfällen kopplat ihop alla gem i en gemlåda.

Sedan ser jag även till att jag gömmer bra pennor, typ under tangentbordet eller i något fack i en låda, så ingen tar dom.

Poppis bland kollegorna?

Slutade med att jag blev indie-dev...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar