Smite – det mytologitunga moba-spelet är här!

Robot
Smite – det mytologitunga moba-spelet är här!
Smite – det mytologitunga moba-spelet är här!

Spelade det i betan, riktigt kul game faktiskt.
Som LoL o Dota men i 3rd person over the shoulder

Va riktigt gryma strider på (LoL kartan som innehåller mer elr mindre allt som jungling har att erbjuda)
men arenan va roligast, Grymt teamwork behövs om man kör med mot ett bra team elr med polare.

Många klasser finns också som du kan ändra farma ihop till elr köpa med pengar.

Medlem

Har aldrig fastnat för LoL, WoW lr spel i den här stilen med magic,swords and shit.

Men detta har lyckats hamna i favvospelen. Tack vare polarna då som tjatat om att jag ska börja spela LoL o de andra liknande spelen

Medlem

Moba är numera våra dagars MMO, dvs det börjar bli ett dussintal av dem och fler kommer...


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Lirat sedan några månader och även om det kan göra mig så vansinnigt förbannad att jag avinstallerar och inte närmar mig spelet på en vecka så kommer jag gång på gång tillbaks till det

Ett spel som rör upp känslor, ett gott tecken på att det faktiskt är ett riktigt bra spel!

Betydligt mycket mer "röjj" än övriga mobaspel tack vare tredjepersonsvyn.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Nä tack.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Alla barnen spelade Moba utom Kjell för han var kriminell.

Helt ok spel, köpte alla hjältar och stödjer denna utveckling. synd bara att de som är fast i lol ser detta som noobspel.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Grymt kul, rekommenderar starkt att prova på.


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Ozo
Medlem

Har investerat hundratals timmar i betan, riktigt bra!

Medlem

Håller med de flesta ovanstående, otroligt kul spel!

Mekaniken är förvånansvärt olik den i top-down-spel, vilket gör det brutalt mycket roligare att spela (i min mening)!

Rekommenderas varmt!

Medlem

Helt sjuk att ni inte har skrivit om detta spel tidigare. Har snart spelat det i två år och det är mitt absoluta favoritspel

Folk på FZ får gärna adda mig, samma namn som på FZ.
Är intresserad utav att skapa ett 5v5 lag och spela lite seriösare!

1
Skriv svar