Tack Valve...

Skribent
Tack Valve...

Jakten efter våfflor gick åt skogen och resulterade i en bullfika. Man vet att det här samhället står på randen till totalt jävla mörker när inte dessa heliga dagar respekteras. Enda lösningen var att ge sig av hemåt för att spöa mitt söndervittrande Sverige som ryss i #Wargame: Airland Battle. Först skulle bara mina fyra nyheter skrivas och ett (jävligt jobbigt) blogginlägg förvandlas till utkast.

[ia=931573; medium]

I en halvtimme har jag försökt komma in på Steam. Inte ens en omstart av datorn har fungerat. #Skitliv

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Tack Valve...

"Har du provat att starta om den?"

On a more serious note... jag har börjat ha en vanlig textfil liggandes på skrivbordet med alla mina användarnamn och lösenord till alla mina onlinetjänster. Kanske inte en särskilt säker idé om man inte med säkerhet vet att det bara är man själv som använder datorn, men det finns säkert kreativa lösningar på det!

Än har jag inte blivit fejsrejpad av NSA...

Medlem

Mitt steam dubbeluppdaterade sig självt en gång och sen var det lögn i helvete att starta det. Fick ta bort alla filer i mappen utom .exe. Sen gick det igång.


signatur

Burn in the light.

Skribent
Skrivet av redruM:

Mitt steam dubbeluppdaterade sig självt en gång och sen var det lögn i helvete att starta det. Fick ta bort alla filer i mappen utom .exe. Sen gick det igång.

Verkar ha varit detta som hände. Muchos graciaz!


signatur

I am the black wizards.

Du skrev de magiska orden: "Totalt jävla mörker ..."


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Sedan den senaste uppdateringen så har Steam alltid gett felmeddelandet "Det går inte att ansluta till konto..." första gången man startar upp det. Om jag stänger rutan och sedan startar Steam igen så går det utan problem,....


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skribent
Skrivet av conthox:

Sedan den senaste uppdateringen så har Steam alltid gett felmeddelandet "Det går inte att ansluta till konto..." första gången man startar upp det. Om jag stänger rutan och sedan startar Steam igen så går det utan problem,....

Jag har inte fått några felmeddelande alls, klienten försöker bara ansluta i en evighet utan att något händer. Skitkul när man har 30 minuter på sig att invadera Norge.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar