Spår av Assassin's Creed: Unity fanns redan i Brotherhood

Robot
Spår av Assassin's Creed: Unity fanns redan i Brotherhood

Spoilervarning: vill du inte veta något om Brotherhoods sista stund gör du rätt i att blunda.

#assassins-creed-unity, #assassins-creed-brotherhood, #ubisoft, #assassins-creed-iii


Medlem
Spår av Assassin's Creed: Unity fanns redan i Brotherhood

Alltså jag bara älskar detta spelet sådana detaljer. Kan man anta att det kan bli Kina och Egypten med då på det stora hela om man bara tänker symbolism i denna bilden?

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Alltså jag bara älskar detta spelet sådana detaljer. Kan man anta att det kan bli Kina och Egypten med då på det stora hela om man bara tänker symbolism i denna bilden?

Kina!!! FEEEETTT!!!!

Medlem

Kina och Egypten känns rätt trist jämfört med vad jag hade hoppats på:
Feodala Japan och VIKINGAR!!!

Medlem

Tja det finns ju inga garantier men upplägget finns ju där. Jag hoppas bara att dom lyckas knyta ihop säcken i slutändan på serien på ett bra sett hur många spel det än blir.

Medlem

Asså jag bara kommer i kalsongerna när det är sådant här. När utvecklare lägger ut små hints som kommer visa framtiden inom det universumet.

Jag hade den perfekta exemplet men glömt bort det. Får ta den andra istället. I WoW boken Arthas så ser Lich King en massa visioner (han kan se in i framtiden) och det visade sig hända i WoW.

Så fruktansvärt coolt.

Mer sådant!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av massej:

Kina och Egypten känns rätt trist jämfört med vad jag hade hoppats på:
Feodala Japan och VIKINGAR!!!

Eftersom det ser ut som en Torii längst till höger så får man väl hoppas på Japan i alla fall.

Medlem

Fan vad jag älskar den här serien!

Jag kan ej få nog.

Medlem

Är det inte ett litet skepp till vänster av ögat??

Medlem
Skrivet av massej:

Kina och Egypten känns rätt trist jämfört med vad jag hade hoppats på:
Feodala Japan och VIKINGAR!!!

Och var skulle detta utspela sig?

I en skog i Uppland? Eller kanske i Danmark? Hur man än glorifierar Vikingarna så skulle det inte bli mycket "springa och hoppa" omkring i skogarna i Uppland.

Är det bara jag som är fullständigt blåst på geografi och historia men ändå älskar AC.

Kom inte och tro att JAG fattade den där långsökta kopplingen direkt haha


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

och det var så jag visste paris skulle kumma..jag undrar dock om japan då jag antar dom gärna velat att det skulle vara under 1600 talet misstänker jag med ninjor å skrot..vad kan komma efter paris..ja du tar dom steget bakåt i tiden japan troligen 1600 tal

hoppar dom lite mera till 1300 talet egfyptien troligen/ norra afrika

kom i håg vart ni läste det först


signatur

New life, New hope

Medlem

Det är det som är så kul med Assassins creed finns lite gott och blandat på vad som komma skall till framtidens Assassins creed. Ska bli så grymt kul att se hur det kommer gå. Väntar spänt varje år på nästa spel i serien.

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av massej:

Kina och Egypten känns rätt trist jämfört med vad jag hade hoppats på:
Feodala Japan och VIKINGAR!!!

Och var skulle detta utspela sig?

I en skog i Uppland? Eller kanske i Danmark? Hur man än glorifierar Vikingarna så skulle det inte bli mycket "springa och hoppa" omkring i skogarna i Uppland.

Varför inte!? Ser inte hur den miljön skulle vara sämre än den i AC3. De kunde också lägga till bybränning som ny gimmick.

Medlem
Skrivet av massej:
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av massej:

Kina och Egypten känns rätt trist jämfört med vad jag hade hoppats på:
Feodala Japan och VIKINGAR!!!

Och var skulle detta utspela sig?

I en skog i Uppland? Eller kanske i Danmark? Hur man än glorifierar Vikingarna så skulle det inte bli mycket "springa och hoppa" omkring i skogarna i Uppland.

Varför inte!? Ser inte hur den miljön skulle vara sämre än den i AC3. De kunde också lägga till bybränning som ny gimmick.

AC3 var bra. Man var faktiskt en hel del i städer. I Sverige under vikingatiden däremot så är det inte optimalt.. Däremot skulle man kunna ha vikingar i spelet. Vill ha städer att hoppa i.. Vill ha Egypten och Kina. Revolutionens Frankrike låter riktigt skoj.. speciellt om man får klättra omkring i Notre Dame de Paris.

1
Skriv svar