Robot
Project Spark

Kan Microsoft rå på Little Big Planet med det kreativa Project Spark? FZ testar den öppna betan till Xbox One för att mäta potentialen.

#minecraft, #dayz, #everquest-next-landmark, #microsoft2, #team-dakota, #fable-the-lost-chapters


Medlem
Project Spark

Har testat betan på PC och jag diggade det totalt, bara att sitta och göra en värld är otroligt roande.

Finns stor potential för spelet.

Någon har ju redan gjort minecraft i project spark
http://www.youtube.com/watch?v=r722uF50nSY

Medlem

Med tanke på vilka fantastiska banor vissa kunde göra i Trails, kan jag inte bärga mig att få sa vilka grymma grejer som kommer att komma utav detta!

Var en som hade gjort första byn i Fable (Oakvale) med uppdrag och allt från spelet! Fantastiskt!

Tycker det är bra att man kan ge gamers upplevelsen av egna kreationer.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tyvärr en genre som har massor med potential som sällan realiseras. Det ultimata hade varit ett polerat spel där man tar olika roller, och PVP med stora risker är obligatoriskt. DayZ är ett av få undantag.

Medlem

Betalningsmodellen lät ju som ett sänke. Får se hur det blir i slutändan. Annars gillar jag idéen skarpt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Gillar inte betalningsmodellen :/ hade hellre köpt spelet för en slant och fått med allt. Hatar när man måste betala med rikitiga pengar för saker in-game...

Medlem

Hur svårt ska det vara att göra tajta kontroller? Little Big Planet led ju av samma problem. Copy + paste av Super Mario Bros NES 8-bit please!

Medlem
Skrivet av Speljohan:

Tyvärr en genre som har massor med potential som sällan realiseras. Det ultimata hade varit ett polerat spel där man tar olika roller, och PVP med stora risker är obligatoriskt. DayZ är ett av få undantag.

Kan man bygga PVP-element (MMO-style) i Project Spark?

1
Skriv svar