Podextra – FZ och PC Gamer om Oculus-bomben

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av PcGamer:

Lycka till med OR i framtiden, det kommer ni behöva. Tror många nu blivit väldigt mycket mer intresserade av Sonys VR. Sony har gjort många misstag men en sak har de inte gjort, de har inte slutat göra spel som tilltalar såväl nya som gamla köpare.

Grattis OR jag tror ni just precis lyckats skapa en lika stor PR skandal som Microsoft lyckades med förra året, det är ingen dålig bedrift.

Jag håller med dig. Det hela är skrattretande egentligen. Alla som jag känner som facebookar har lägre IQ än 120, och flertalet människor ligger under det, och det är de som också är konsumenter av all möjlig skit, bl.a. FB och Idol och andra skitsaker.

91% av alla människor har en IQ lägre än 120, att du dessutom vet hur hög iq "alla du känner" har är fantastiskt!

k3m
Medlem
Skrivet av WhiteOPs:
Skrivet av k3m:
Skrivet av PcGamer:

Lycka till med OR i framtiden, det kommer ni behöva. Tror många nu blivit väldigt mycket mer intresserade av Sonys VR. Sony har gjort många misstag men en sak har de inte gjort, de har inte slutat göra spel som tilltalar såväl nya som gamla köpare.

Grattis OR jag tror ni just precis lyckats skapa en lika stor PR skandal som Microsoft lyckades med förra året, det är ingen dålig bedrift.

Jag håller med dig. Det hela är skrattretande egentligen. Alla som jag känner som facebookar har lägre IQ än 120, och flertalet människor ligger under det, och det är de som också är konsumenter av all möjlig skit, bl.a. FB och Idol och andra skitsaker.

91% av alla människor har en IQ lägre än 120, att du dessutom vet hur hög iq "alla du känner" har är fantastiskt!

Lägg ner sarkasmen. Jag känner faktist bara ett ytterst fåtal människor. Då menar jag att jag känner de. Att jag sedan umgås med fler, men som jag inte känner. Är en annan sak.

Medlem

"man bara vill sätta i ansiktet" - Calle 2014
huehuehue

Jag saknade ämnet kickstarter, att flertalet individer har bidragit med stora summor.
Som nu riskerar bli ett projekt där man fokuserar på fruit ninja VR 2000, inte battlefield VR.
Marknadmässigt är tyvärr den sistnämda franchisen en smärre fis i rymden om man jämför med de intäkter som candy crush och liknande spel drar in.
Så för Zuckerberg att inte lägga sin fokus på minigames med mikrotransaktioner vore direkt dåraktigt.

Synd för de som backade kickstarter, men jag ser detta som en positiv nyhet överlag.
Mer konkurans = mer VR i fler tappningar från flera olika håll.
Vi vet redan att Valve och Sony jobbar med egna VR tekniker. Razer's vd hintade att även de kanske har något på g.
3 företag som med säkerhet kommer satsa på vad gamers vill ha.
Framtiden ser ljus ut för VR.

Medlem

Jag hoppas bara att jag inte måste ha ett facebook-konto för att använda oculus rift.

Medlem

Satans jävla helvete, kan inte lyssna på podden mer än 3-4 minuter innan Vimeo-spelaren kraschar min grafikkortsdrivrutin och låser hela datorn. Priset man få betala för att köra betadrivrutiner med Mantle-stöd....

12
Skriv svar