Läskig film från Alien: Isolation

Robot
Medlem
Läskig film från Alien: Isolation

det kan ju inte vara sämre än colonial marines iaf

Medlem

Så stor potential, snälla förstör inte detta. Kan tänka mig köpa spelet enbart för att kunna gå runt på skeppet i första person. Alien är fortfarande en av de bästa skräckfilmer jag sett.

MEG
Medlem

Inget spel jag kommer att spela då jag inte vill dö, inte än iaf


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Släng in stöd för Oculus Rift så är det en upplevelse värd varenda slant.

Medlem

Hoppas verkligen att de får till det, har länge velat ha (eller snarare INTE velat ha, jag vill inte kissa på mig) ett spel av den här typen. Annars får man väl hoppas att Amnesiafolket lyckas bra med SOMA (eller vad det nu heter)

Medlem
Skrivet av Davio:

Släng in stöd för Oculus Rift så är det en upplevelse värd varenda slant.

bara skriv en blänkare till facebook så löser de det.


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Davio:

Släng in stöd för Oculus Rift så är det en upplevelse värd varenda slant.

Oculus Rift är som gjort för den här typen av spel. Så jag håller verkligen med dig, håller tummarna så det knakar för officiellt stöd!

Medlem

Kan ju inte kalla detta "Film" direkt, trodde det skulle vara en Film utan att utvecklarna skulle prata

Medlem

För er som missat det så har de faktiskt varit uppe på tapeten att den eventuellt får Oculus Rift stöd.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Var bara allt vi sett innan hopklippt i en ny rulle bara. Besviken.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

"Currently on Playstation ..." Woot?! O.o Jag hoppas de sa det, bara för att filmklippet kommer från PlayStations egna blogg!

Medlem

Huvva, det är ett sånt här spel jag inte kan med att spela haha. Jag kommer ihåg jag försökte spela Doom 3 (tror jag det var) och hoppade hela tiden till i panik då någon jävel kommer bakifrån och vrålar och anfaller. I'm too old for this shit.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

"Currently on Playstation ..." Woot?! O.o Jag hoppas de sa det, bara för att filmklippet kommer från PlayStations egna blogg!

Du kan vara lugn

http://store.steampowered.com/video/214490

Medlem

Otroligt skeptisk numera till "dev diaries" aka the sales pitch. Men hoppas det blir bra för det är fan på tiden.

Medlem
Skrivet av Davio:

Släng in stöd för Oculus Rift så är det en upplevelse värd varenda slant.

Större chans för Project Morpheus som får det av Sony

Medlem
Skrivet av Shuriko:
Skrivet av Davio:

Släng in stöd för Oculus Rift så är det en upplevelse värd varenda slant.

Större chans för Project Morpheus som får det av Sony

Eftersom Projet Morpheus enbart är en prototyp så känns det som att stödet för OR kommer före. DOCK.. så ska ju helst spelet vara utvecklat med VR in mind..

Inaktiv
Skrivet av sprite:
Skrivet av edgren:

"Currently on Playstation ..." Woot?! O.o Jag hoppas de sa det, bara för att filmklippet kommer från PlayStations egna blogg!

Du kan vara lugn

http://store.steampowered.com/video/214490

Tack och lov för det!

Medlem

Driver dom med mig, PS4 och PS3 men inge PC?. Jag antar det kommer nog komma till PC till slut, men sådant stort potential och det är inte byggt från grunden för PC marknad

Förhoppningsvis går det att stänga av de självlysande objekten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Förlåt men varför nämner han bara Playstation? Kommer det inte till PC?

Skrivet av KimiKiwi:

Förlåt men varför nämner han bara Playstation? Kommer det inte till PC?

Jodå, det är bekräftat sedan länge.Klippet kommer från SONY om jag har förstått det rätt, de har ingen nytta av att prata om någon PC-version.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vill så gärna spela detta! Men vet fan inte om jag kommer våga

Medlem

"..is coming to PS4 and PS3..."..?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Herregud...det är multiplatform och PC. Filmen är ifrån Playstation bloggen, varför skulle de då nämna PC och Xbox?

1
Skriv svar