Titanfall-fuskare tvingas spela med andra fuskare

Robot
Titanfall-fuskare tvingas spela med andra fuskare

Pc-fuskarna i Titanfall strandsätts på en server med andra fuskare.

#respawn-entertainment


Medlem
Titanfall-fuskare tvingas spela med andra fuskare

perfekt lösning. borde införas i alla spel

Inaktiv

Sääkert. Vi har hört samma sak om COD, gick sådär.

Medlem

Hahaha! Rolig idé. Men jag tycker iofs att om man fuskar i MP så ska man inte få spela alls.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv

Onödiga resurser för att hålla uppe servrar för bara fuskare, men förhoppningsvis så slutar en del att fuska i fortsättningen.

Medlem

Rätt!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

MEG
Medlem

Spelar inte Titanfall själv men denna åtgärd är för underbar, öga för öga fusk för fusk


signatur

Death is only the beginning

Ingen som har gameplay från någon sådan server?

Medlem

Blir som idrott då; vem fuskar bäst!

Medlem

Kul med en originell lösning på det här problemet. Kanske de som fuskar lär sig en läxa

Medlem

Där ligger konsol före. Har aldrig hört talas om aimbot där.

Sen verkar det som att de gör det lätt för sig genom att skicka in fuskarna på egen server. Klarar de inte att lösa problemet på annat vis?

Medlem

Kan de inte så i avtalet att fuskar man så "bannas" man FOREVER?!

Då accepterar man ju faktiskt ett avtal som säger att utgivaren eller utvecklaren kan låsa ett account.

Medlem
Skrivet av NoiizeR:

Sen verkar det som att de gör det lätt för sig genom att skicka in fuskarna på egen server. Klarar de inte att lösa problemet på annat vis?

Som? Hade en lösning för herpes funnits hade den använts, men som läget ser ut är det bara att gilla läget och göra vad man kan. Tycker personligen att det är en kul ide

ELF
Medlem
Skrivet av NoiizeR:

Där ligger konsol före. Har aldrig hört talas om aimbot där.

Sen verkar det som att de gör det lätt för sig genom att skicka in fuskarna på egen server. Klarar de inte att lösa problemet på annat vis?

Före, hur tänkte du nu?
Det är ju tack vare att konsolerna är så instängda och inget annat.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av NoiizeR:

Där ligger konsol före. Har aldrig hört talas om aimbot där.

Sen verkar det som att de gör det lätt för sig genom att skicka in fuskarna på egen server. Klarar de inte att lösa problemet på annat vis?

Det är för att det heter aim assist på konsol och är inbyggt i alla shooters rätt i lådan

Medlem

Det här e ju en bra datainsamlings plats oxå, skicka alla fuskare till en å samma server(s) så kan dom kolla hur fuskarna gör å bli bättre på att ta bort alla som fuskar!

SoL
Medlem

Haha denna nyhet gjorde min dag jag spelar inte titanfall men de e så jävla rätt! Jag skulle vilja se dom där luffarfuskarnas miner

Medlem

bästa lösningen är att ha ett agreement licsens att du har rätt att stänga kontot på eget bevåg, och att om tillräckligt bevis skulle komma in blir du ersättningskyldig för en jävligt hög summa.

Detta skulle göra att de som fuskar i mp spel skulle aldrig våga.
problemet är det borde ha funnits för längesedan i mp spel speciellt fps spel.

gamers.nu i 1.5/1.6 körde det fungerade rätt bra småbarn som fick betala pengar som åkte dit.

Medlem

Jag har aldrig fuskat. Men det är mest för jag vet inte hur. För det verkar faktiskt väldigt roligt att fuska. Det skulle nog göra att tråkiga spel blev roliga tror jag

Förresten, blir man bannad från fuskservern om man spelar renhårigt där?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

ELF
Medlem
Skrivet av Paddington:

Jag har aldrig fuskat. Men det är mest för jag vet inte hur. För det verkar faktiskt väldigt roligt att fuska. Det skulle nog göra att tråkiga spel blev roliga tror jag

Förresten, blir man bannad från fuskservern om man spelar renhårigt där?

Japp, då blir man bannad från fuskservrarna


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

hoppas att det är kopplat till det köpta spelet också, så att man måste köpa ett nytt spel igen för att få spela med vanliga spelare.

Medlem

Jag tycker det är bra att kräken får bekänna färg och det är ett bra system för oss hederliga att se vilka som fuskar.
Fuskar de I detta spelet så fuskar de garanterat I andra spel.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Sånt gillas, bra jobbat Respawn.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kul grej, men jag tycker det bästa vore att stänga av dem helt, och stänga ner den kopian av spelet, så de måste köpa ett helt nytt spel för att kunna spela igen.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

bästa lösningen är att ha ett agreement licsens att du har rätt att stänga kontot på eget bevåg.

Alla spelare i nästintill alla spel har redan rätt att avsluta sitt eget konto. Har du missuppfattat vad uttrycket "på eget bevåg" betyder eller vad menar du?

Medlem

Låter bra men en fuskare borde inte få spela överhuvudtaget.
Klart man ska börja någonstans men som någon nämnde så ha det i licensen från början vid fusk så stängs ditt spel av.

Tycker det är stort och vågat att göra detta men hoppas att det blir hårdare regler. Det där med att stänga av en clan som har fuskare är riktigt bra så kicka fuskidioten så får ni komma tillbaka. Det är riktigt bra!

Inte den ultimata lösningen men en bra början. Tycker att det skulle vara maxtid på fuskservern typ 2 mån sedan åker man ut.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Skulle inte Max Payne 3 ha samma system? Nån som vet hur det gick där?

Medlem
Skrivet av adamtore:

Sääkert. Vi har hört samma sak om COD, gick sådär.

Vad hörde du det, källa?

Inaktiv
Skrivet av C.A.B-05:
Skrivet av adamtore:

Sääkert. Vi har hört samma sak om COD, gick sådär.

Vad hörde du det, källa?

Jag har inte hört det, har läst det här.

Dock inte om att skaparna själva gått ut med men det var ett förslag får läsare. Sök "fuskare mot fuskare" så får du upp x-antal artiklar här på FZ där man lovar ett och annat. Inget hände då. Inget kommer hända nu.

1
Skriv svar