Jurrasic Park.

Jurrasic Park.

Nej, bara en fortsättning från gårdagens inlägg och ett uppenbart lockbete. Förlåt för titeln.

Har märkt att jag gör så här ganska ofta, men han är ett så tacksamt byte

Får börja agna med lite Helena Paparizou, eller kanske några nyheter från Platinum Games.
Resultatet är detsamma.

Hur gör ni för att samla vänner?

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Jurrasic Park.

SA NÅGON PLATINUM GAMES!?

Medlem

Soundet i den låten är så deppig


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Du visste allt att det skulle locka fram mig! Bah!

Nu måste jag fota min samling därhemma.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Du visste allt att det skulle locka fram mig! Bah!

Nu måste jag fota min samling därhemma.

Jag som trodde du tog nakenbilder med din dinosaurie-samling varje onsdag?

Skrivet av WildThing:

Du visste allt att det skulle locka fram mig! Bah!

Nu måste jag fota min samling därhemma.

Jag vet! om du någonsin skulle bygga bo under min diskbänk så vet jag vad för bete som gäller till fällan.

Skrivet av Luftman:

SA NÅGON PLATINUM GAMES!?

Wonderfull 101, more like medioker 0.1 hihihaha hohoh hehe

Skrivet av Apministern:

Soundet i den låten är så deppig

Men julstämning...eller näh, den är ganska moll. Men kul ändå. Denna kanske faller mer i smaken.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Blanda dina låtlistor med Paparizou så blir allt toppen och fint!

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av WildThing:

Du visste allt att det skulle locka fram mig! Bah!

Nu måste jag fota min samling därhemma.

Jag vet! om du någonsin skulle bygga bo under min diskbänk så vet jag vad för bete som gäller till fällan.

Här har du min samling. Diverse DVD, VHS och Bluray utgåvor. Till höger så ser man JP på Amiga (!) samt JP och Lost World på Laserdisk (Lost world göms bakom JP).

Har även några spel som inte syns på bilden, men dom är inte så speciella.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Luftman:

SA NÅGON PLATINUM GAMES!?

Wonderfull 101, more like medioker 0.1 hihihaha hohoh hehe

Hörru, that hurt!

Skrivet av WildThing:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av WildThing:

Du visste allt att det skulle locka fram mig! Bah!

Nu måste jag fota min samling därhemma.

Jag vet! om du någonsin skulle bygga bo under min diskbänk så vet jag vad för bete som gäller till fällan.

http://i.imgur.com/oQJ1Uy4.jpg

Här har du min samling. Diverse DVD, VHS och Bluray utgåvor. Till höger så ser man JP på Amiga (!) samt JP och Lost World på Laserdisk (Lost world göms bakom JP).

Har även några spel som inte syns på bilden, men dom är inte så speciella.

Det...är...vackert! Fem Dinoriders utav fem.

Skrivet av Luftman:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Luftman:

SA NÅGON PLATINUM GAMES!?

Wonderfull 101, more like medioker 0.1 hihihaha hohoh hehe

Hörru, that hurt!

Truth hurts hahahihi hohohehe trollitrolla Luftman.
(Vad är det för lets play som gäller nu?)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

@Traveller in time (orkar inte citera när du dubbelciterar)

Let's Play som gäller nu? Typ ingen alls, har tappat mycket ork sista tiden på sånt, ska väl göra ett försök snart med några spel jag har planerat och lovat.

Skrivet av WildThing:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av WildThing:

Du visste allt att det skulle locka fram mig! Bah!

Nu måste jag fota min samling därhemma.

Jag vet! om du någonsin skulle bygga bo under min diskbänk så vet jag vad för bete som gäller till fällan.

http://i.imgur.com/oQJ1Uy4.jpg

Här har du min samling. Diverse DVD, VHS och Bluray utgåvor. Till höger så ser man JP på Amiga (!) samt JP och Lost World på Laserdisk (Lost world göms bakom JP).

Har även några spel som inte syns på bilden, men dom är inte så speciella.

Har du sett konceptbilderna till "Jurassic World"? Googla så hittar du dem


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av WildThing:

Du visste allt att det skulle locka fram mig! Bah!

Nu måste jag fota min samling därhemma.

Jag vet! om du någonsin skulle bygga bo under min diskbänk så vet jag vad för bete som gäller till fällan.

http://i.imgur.com/oQJ1Uy4.jpg

Här har du min samling. Diverse DVD, VHS och Bluray utgåvor. Till höger så ser man JP på Amiga (!) samt JP och Lost World på Laserdisk (Lost world göms bakom JP).

Har även några spel som inte syns på bilden, men dom är inte så speciella.

Har du sett konceptbilderna till "Jurassic World"? Googla så hittar du dem

Det beror på villa du syftar på Har funnits en del olika konceptbilder, men dom har dubunkats av olika källor, har icke funnit några som verkar vara legit.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Ah, dom har jag sett Uppenbarligen kom dom från en kille som arbetade tidigt i processen, men som inte fick fortsätta. Så även om dom typ är riktiga så är dom utdaterade då dom inte skulle användas till filmen. Men tack för att di tänkte på mig kamrat


signatur

Videomupp

Skrivet av WildThing:
Skrivet av walter_iego:

Ah, dom har jag sett Uppenbarligen kom dom från en kille som arbetade tidigt i processen, men som inte fick fortsätta. Så även om dom typ är riktiga så är dom utdaterade då dom inte skulle användas till filmen. Men tack för att di tänkte på mig kamrat

Glad to be of help. Trist att de inte kommer vara med, tycker de så riktigt galanta ut, men det kan vara att de såg lite väl futuristiska ut?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av walter_iego:

Ah, dom har jag sett Uppenbarligen kom dom från en kille som arbetade tidigt i processen, men som inte fick fortsätta. Så även om dom typ är riktiga så är dom utdaterade då dom inte skulle användas till filmen. Men tack för att di tänkte på mig kamrat

Glad to be of help. Trist att de inte kommer vara med, tycker de så riktigt galanta ut, men det kan vara att de såg lite väl futuristiska ut?

Jag kan tycka det, sen går det lite emot Johan Hammonds originalidé med ett enkelt naturreservat, men sånt spelar förstås mindre roll då den här filmen inte innehåller den karaktären.


signatur

Videomupp

Medlem

Boken är oerhört läsvärd med faktiskt, som vanligt utelämnar filmen rätt mycket.
http://www.adlibris.com/se/bok/jurassic-park-9780345370778

Medlem
Skrivet av Fargo:

Boken är oerhört läsvärd med faktiskt, som vanligt utelämnar filmen rätt mycket.
http://www.adlibris.com/se/bok/jurassic-park-9780345370778

Både den och uppföljaren är väldigt bra


signatur

Videomupp

Medlem

Finns det en uppföl

Skrivet av WildThing:
Skrivet av Fargo:

Boken är oerhört läsvärd med faktiskt, som vanligt utelämnar filmen rätt mycket.
http://www.adlibris.com/se/bok/jurassic-park-9780345370778

Både den och uppföljaren är väldigt bra

Finns det en uppföljare i bokform? Heter den lost world precis som filmuppföljaren?
Har helt missat att det fanns en till bok!

Medlem
Skrivet av Fargo:

Finns det en uppföl

Skrivet av WildThing:
Skrivet av Fargo:

Boken är oerhört läsvärd med faktiskt, som vanligt utelämnar filmen rätt mycket.
http://www.adlibris.com/se/bok/jurassic-park-9780345370778

Både den och uppföljaren är väldigt bra

Finns det en uppföljare i bokform? Heter den lost world precis som filmuppföljaren?
Har helt missat att det fanns en till bok!

Jo precis Chrichton ville inte skriva en till bok, men fick sånt saaatans tryck på sig efter första att han lev typ tvingad att skriva en till.

Samma grundstory som filmen typ, Malcom som åker till Site B, men mycket mer händer.

https://www.adlibris.com/se/bok/the-lost-world-9780345538994


signatur

Videomupp

1
Skriv svar